Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Formy práce s rizikovými skupinami mládeže v rámci západních Čech
JINDROVÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce se věnuje problematice rizikového chování mládeže. Cílem bakalářské práce je popsat jaké formy práce využívá sociální pedagog a jaké metody a možnosti má sociální pedagogika v práci s rizikovou mládeží. Teoretická část se zaměřuje na sociální pedagogiku jako obor, na její pojetí a předmět. Dále je charakterizována profese sociálního pedagoga, jaké má kompetence a v jakých oblastech by mohl působit. V praktické části bakalářské práce byla zvolena metoda dotazování, kvantitativní přístup. Byl osloven určitý počet zaměstnanců různých institucí, orientujících se na rizikové chování mládeže a na tomto základě bylo zjištěno, jakým způsobem s ní pracují.
Uplatnění absolventů oboru Sociální pedagogika PF JU
JURÁSKOVÁ, Soňa
Tato bakalářská práce se zabývá profesním uplatněním sociálního pedagoga. Cílem práce je zjistit, jaká je profesní struktura studentů studijního oboru Sociální pedagogika na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a jak studenti vidí možnosti profesního uplatnění po absolvování studia. Teoretická část se zabývá se historickým vývojem sociálně pedagogického myšlení, sleduje sociální pedagogiku jako vědní disciplínu, věnuje se profesi sociálního pedagoga, jeho kompetencím, možnostem uplatnění. Empirická část bakalářské práce je věnována výzkumnému šetření. Je popsána struktura studentů oboru Sociální pedagogika na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity, je zjišťováno, jak studenti vidí své uplatnění po absolvování studia. Další výzkumné šetření je zaměřeno na zkoumání, jak hodnotí studenti význam a přínos studia a rozvoj vlastních kompetencí, zejména profesních, v souvislosti se studiem oboru. K naplnění výzkumných cílů zvolen kvantitativního přístup, metoda dotazování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.