Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modul pro doporučování obsahu webu podle chování návštěvníka
Švihel, Lukáš
Diplomová práce se zabývá analýzou doporučovacích metod a analýzou možností jejich aplikace na straně zadavatele, slevového portálu firmy Vykupto s.r.o. Výsledná implementace modulu pro doporučování obsahu na webové stránce zadavatele, vychází z návrhu, který se snaží všechny problémy v doporučovacím procesu identifikovat a minimalizovat. Cílem je modul poskytující kvalitní doporučení s vhodným rozložením výpočetní náročnosti do Off-line a On-line zpracování. Modul je implementován s ohledem na integraci do systému zadavatele a má za cíl zvýšení pravděpodobnosti dokončení transakce zákazníka. V závěru je cíl metody ověřen na historických datech a pomocí A/B testování.
Communication Strategy and Analysis of Marketing Activities of Vykupto.cz
Štěchová, Pavlína
Hlavním cílem je navrhnout strategii, která povede ke zvýšení počtu registrovaných zákazníků na slevovém portálu Vykupto.cz. Dílčím cílem je zhodnotit současnou situaci a navrhnout možné vylepšení marketingové komunikace pro vybraný segment.
Trh slevových portálů v České republice
Novák, Martin
Tato práce se zabývá trhem slevových portálů v České republice. Nejprve je popsán princip elektronického obchodování, dále se práce zaměřuje na vznik, vývoj a aktuální situaci na trhu slevových serverů. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového průzkumu, na jehož základě je identifikován typický zákazník slevového portálu, a jsou formulována doporučení směrem k slevovým portálům pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Analýza malého internetového obchodu a jeho propagace
Henschová, Kristina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá analýzou malého internetového obchodu Náušnice od Tintiny. Nejprve představí samotný e-shop a seznámí s jeho historií. Další kapitola je věnována modulárnímu webovému redakčnímu systému Prestashop, tento redakční systém je určen pro správu elektronického obchodu. Čtvrtá kapitola analyzuje internetový obchod. Zodpovídá následující otázky: Jak e-shop vidí zákazníci? Jak ho vidí návštěvníci? Jaká je cílová skupina? Jaká je cena a marže? Jaké jsou silné a slabé stránky e-shopu, jeho příležitosti a jeho hrozby? Znají e-shop vyhledávače? Následující kapitola je o propagaci e-shopu. K propagaci byla využita sociální síť Facebook, dále Sklik.cz a slevové portály. Šestá kapitola vyhodnocuje propagace a srovnává jejich úspěšnost. Poslední kapitola formuluje doporučení především pro zkoumaný e-shop. Tyto doporučení jsou však snadno aplikovatelné i na podobné malé e-shopy, které se dopouštějí podobných chyb.
Analýza trhu slevových portálů v České republice z pohledu zákazníka
Šíp, Petr ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje nabídky na trhu slevových portálů v České republice a vytváří model slevového portálu dle preferencí zákazníka. Nejprve je popsáno elektronické podnikání. Poté je vysvětlen koncept hromadného nakupování. Je popsána historie vývoje slevových portálů. Následuje bezpečnost slevových portálů. Dále jsou popsány přínosy a omezení pro účastníky. Je vyhodnocen dotazníkový průzkum mezi spotřebiteli a z něj zjištěny jejich preference. Dále jsou vytvořeny měsíční nabídky slev nabízených na třech českých slevových portálech a je provedena jejich analýza. V závěru je na základě odpovědí z vyplněných dotazníků a provedených analýz vytvořen model slevového portálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.