Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice - Nezamyslice
Bombera, Jan ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice horní nádraží – Nezamyslice tratě č. 315A. Zvýšení rychlosti je prověřováno ve dvou krocích – se současnými geometrickými parametry koleje a se změnou některých z hodnot geometrických parametrů koleje, ale vždy tak, aby byly dodrženy mezní normové a předpisové hodnoty. Nová rychlost je stanovena jak pro konvenční vozidla, tak pro vozidla, která jsou schopna využít nedostatku převýšení I > 100 mm. Při zvyšování rychlosti se bere ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., respektive jsou navržena opatření při změně těchto objektů.
Rekonstrukce železniční tratě Hanušovice - Jeseník mezi km 9,400 a km 12,329
Machová, Petra ; Šmíd, Jaroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Hanušovice - Jeseník v km 9,400 - 12,329. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Přejezdy na železničních tratích
Nováková, Anna-Marie ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku železničních přejezdů z hlediska interpretace veškeré dostupné legislativy. Snaží se zjistit, zdali se dostupné legislativní zdroje pro projektování železničních přejezdů shodují, a tedy na železničních přejezdech nemohou vyvstat nejasnosti, které by pro řidiče vozidel na pozemních komunikacích mohly působit zmatečně, a tudíž nést vinu na stále vysokém počtu dopravních nehod na železničních přejezdech. Danou problematiku jsem řešila pomocí analýzy všech dostupných legislativních zdrojů. Stanovila jsem si, u kterých kapitol považuji výskyt neshody za možný. Dále jsem vysledovala, které konkrétní legislativní zdroje se danou problematikou zabývají a ty jsem poté jednotlivě porovnala. Provedeným výzkumem jsem zjistila, že ve stávajících platných legislativních zdrojích, se v žádné ze zásadních otázek ohledně návrhu železničních přejezdů nesrovnalosti, které by nesly podíl na zmatení řidiče vozidla na pozemní komunikaci, nevyskytují.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Návrh rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov mezi km 83,65 a 86,45 včetně technologie prací
Repko, Michal ; Motl, Daniel (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnutí úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi km 83,65 – 86,45 železniční tratě Stará Paka – Trutnov. V rámci rekonstrukce byla navrhnuta také obnova odvodnění tratě a bylo třeba řešit i železniční přejezdy. Obsahem práce je také řešení technologie práce.
Přestupni uzel Uherský Ostroh
Pěček, Lukáš ; Petřík, Vlastimil (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh přednádražního prostoru v blízkosti železniční stanice Uherský ostroh na trati 340: Brno – Veselí nad Moravou a jeho napojení na stávající komunikace. Práce variantně řeší způsob napojení území na silnici I/55 v intravilánu obce, uspořádání parkovacích zastávek a autobusových zastávek. Součásti návrhu je také napojení území pro potřeby chodců a navržení míst pro odstavení jízdních kol.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč - Hodonín
Látal, Jan ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč Hodonín. Navrhované zvýšení rychlosti bude posuzováno ve dvou variantách, první varianta počítá se zachováním současných geometrických parametrů koleje, druhá varianta bude zahrnovat změny geometrických parametrů koleje. Tyto změny ovšem nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Oba případy je nutno posuzovat rovněž na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., případně lze navrhnout změny i těchto objektů.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 56,165 a km 59,105 včetně návrhu technologie prací
Hlavová, Vendula ; Korkeš, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá úpravou geometrických parametrů koleje a návrhem vhodné skladby železničního svršku v úseku železniční tratě Bludov – Hanušovice. Při návrhu jsou zohledněny stávající objekty a to, propustky, přejezd, nástupiště a mostní objekty. V rámci celé práce je řešen návrh odvodnění tratě, technologie provádění prací a také snaha o zvýšení traťové rychlosti.
Zvýšení traťové rychlosti na trati Moravské Bránice - Oslavany
Hrdlička, Šimon ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Moravské Bránice – Oslavany. Zvýšení rychlosti se snaží dosáhnout návrhem úpravy geometrických parametrů koleje v rozsahu odpovídajícímu běžné údržbě, případně v některých místech i zásahy většími, nicméně stále méně nákladnými. K posouzení GPK je použita norma ČSN 73 6360-1. Dále se posuzuje, zda jednotlivé železniční přejezdy splňují podmínky pro zvýšení traťové rychlosti. Součástí práce je také návrh rychlosti pro vozidla s povoleným nedostatkem převýšení 130 mm.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.