Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Chráněné označení "České pivo" a jeho pozice na tuzemském trhu
POLANECKÝ, Lukáš
Předmětem diplomové práce Chráněné označení ?České pivo? a jeho pozice na tuzemském trhu bylo prostřednictvím dotazníkového šetření zmapovat povědomí české populace o označení výrobků značkou ?České pivo?. V diplomové práci bylo pojednáno o jednotlivých chráněných označení s uvedením legislativních předpisů, které tyto chráněné označení definují a uvádějí v platnost. Byly zde uvedeny specifické požadavky pro udělení chráněného zeměpisného označení (CHZO) ?České pivo?, s uvedením požadavků na jednotlivé suroviny, technologii výroby a kontrolu výrobků nesoucích tuto značku. V praktické části práce bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zmapovat povědomí české populace o CHZO ?České pivo?. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že zhruba polovina zúčastněných respondentů má povědomí o používání označení ?chráněné zeměpisné označení?. Více než polovina respondentů označení ?České pivo? nezná a jen 10 % respondentů vědělo, že označení ?České pivo je chráněné zeměpisné označení Evropské unie, jehož účelem je zachovat dobré jméno a kvalitu piva vyráběného na území České republiky. Zejména význam tohoto označení, proč jej některé pivovary zavádějí a proč o něj žádají, se zdá být pro občany známý a zřetelný. Ale představu o samotné specifikaci výrobků s označením ?České pivo? měla jen polovina respondentů. Z dotazníkového šetření je zřejmé, že občané České republiky by měli být více informováni o podstatě zavádění chráněných označení obecně, ale také by měli být lépe seznámeni s jednotlivými specifiky užívaných označení. Je snahou nejen našich potravinářských výrobců, ale také obchodníků, aby byli spotřebitelé seznámeni s významem a propagací výrobků, které jsou vyrobeny v České republice, z tuzemských surovin a tradičními postupy. Za pozitivní impuls nejen dotazníkového šetření, ale také jako podnět pro výrobce potravin, obchodníky a další subjekty, lze vnímat ?spotřebitelské chování? většiny respondentů, kdy převážná část dotazovaných ? 82 %, by při nákupu dala přednost výrobku s označením ?České pivo?.
Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
STANĚK, Aleš
Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma: ,,Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku" je analýza současné situace a následný návrh případných změn. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury. Tato část popisuje motivaci, motivační faktory, jak by měl probíhat hodnotíci rozhovor, metody hodnocení a další důležité pojmy. Praktická část obsahuje charakteristiku a historii podniku, současný motivační programu a systému hodnocení. Následují výsledky dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou navržena doporučení ke zlepšení pro konkrétní společnost.
Komunikace a motivační klima
CHLOUPKOVÁ, Michaela
Diplomová práce s názvem Komunikace a motivační klimatu se zabývá analýzou vnitřního klimatu a komunikace ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je firemní pobočka UniCall Communication Group s. r. o. Firma patří k jedné z největších společností působících v oblasti telemarketingu. Cílem práce je analyzovat motivační klima a inetrní komunikaci ve společnosti, definovat potenciální problémy v těchto oblastech a navrhnout přijatelné a reálné řešení. Metodikou studovaného problému je situační analýza, pozorování, rozhovory a následné dotazníkové šetření. Ve sféře komunikace byly nalezeny problémy v oblasti komunikačního toku, formálnosti komunikace a zpětnovazbného systému. Největší motivací v podniku jsou peníze, ty jsou ale paradoxně zároveň jedním z demotivačních faktorů. Vzhledem k tomu, že společnost působí na trhu od roku 2008, lze očekávat postupné zlepšení v oblasti lidských zdrojů a firemní kultury.
Vzdělávání ve veřejné správě a vybrané soukromoprávní instituci
REJDOVÁ, Ivana
Cílem této diplomové práce je provedení současného stavu vzdělávání ve veřejné správě a ve vybrané soukromoprávní instituci, vzájemné porovnání s ohledem na současné trendy celoživotního učení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.