Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s.
Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kutílková, Monika (oponent)
Práce přináší analýzu využívání přímých kampaní v Československé obchodní bance, a.s. Hlavním cílem je přinést celistvý pohled na možnosti využívání přímého marketingu v rámci banky a celý proces vytváření přímých marketingových kampaní. Dále pak má za cíl analyzovat finanční stránku investic do přímého marketingu v Československé obchodní bance, a.s. a odkrýt úspěšné a neúspěšné kampaně. Na příkladech vybrané úspěšné a neúspěšné kampaně jsou analyzovány důvody, proč jsou dané kampaně úspěšné a neúspěšné, a je navrženo řešení pro neúspěšnou kampaň.
Controlling - možnosti uplatnění v bance a nástin jeho realizace v pobočkové síti banky v českobudějovickém regionu
KLEČKOVÁ, Petra
Tato diplomová práce je zaměřena na Controlling v bankovním řízení. První teoretická část nejprve popisuje Controlling v obecné podobě. Vyvrací časté a nesprávné záměny Controllingu s kontrolou a popisuje funkci Controllingu v podniku a také jeho přínosy. Další část se zabývá bankovním prostředím. Zaměřuje se na evidenci nákladů a výnosů v bankovním podnikání. Popisuje rozdíly mezi zjištěním hospodářského výsledku na základě finančního účetnictví a zjištěním hospodářského výsledku na základě manažerského účetnictví, kde se zabývá stěžejní metodou Controllingu tj. krycí příspěvek neboli Deckungsbeitrag. Praktická část je zaměřena na porovnání profitability poboček České spořitelny za českobudějovický region. Porovnání je provedeno právě na základě metody krycího příspěvku. Česká spořitelna má tyto příspěvky rozdělené na 1- 7a. Jednotlivé pobočky jsou v tabulkách porovnávány vždy podle konkrétního příspěvku. Aby bylo možné porovnávat např. poradenské centrum se servisní pobočkou, je vždy každý příspěvek dělen počtem přepočtených zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.