Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozdíly v trávení volného času mládeže po druhé světové válce a dnes
MOROVÁ, Nikola
Bakalářská práce je zaměřena na rozdíly v trávení volného času mládeže po druhé světové válce a dnes. Teoretická část je zaměřena na vývoj volného času, na jeho teoretické základy. V teoretické části jsou dále uvedeny základní pojmy a vědy, které se volným časem zabývají. Praktická část je zpracována pomocí dotazníku. Výsledky výzkumu ukazují, jak trávila volný čas mládež po druhé světové válce a jak to mládež tráví dnes.
Literární výchova v rámci volnočasové aktivity v základní škole
ŠLECHTOVÁ, Václava
Hlavním tématem předkládané diplomové práce je seznámení čtenáře se základní terminologií volnočasové problematiky a objasnění forem, metod a technik literárně-dramatické výchovy a jejich možné využití v praxi při zájmovém vzdělávání. První kapitola práce pojednává o problematice volného času, o vědních disciplínách, které se jím zabývají. V druhé kapitole jsou jednotlivě uvedeny pojmy zájem, hra, zájmová činnost a jejich rozdělení se zaměřením na zájmové činnosti esteticko-výchovné. Stěžejní částí práce je třetí kapitola, ve které je popisováno uplatnění literární a dramatické výchovy ve volném čase. V poslední čtvrté kapitole je popsána projektová metoda a druhy projektů. Součástí této kapitoly je i plánování, realizace a hodnocení projektu. Příloha I obsahuje fotodokumentaci projektu. V příloze II je uveden tiskopis žádosti Povolení rodičů o zveřejnění fotografií dětí.
Aplikace výtvarných činností s přesahem do prosociální výchovy v práci s mladými dospělými ve výkonu vazby
JANSKÁ, Dagmar
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výtvarné činnosti s přesahem do prosociální výchovy v oblasti sociální práce s mladými dospělými ve výkonu vazby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část vymezuje některé základní pojmy, charakteristiku cílové skupiny s důrazem na výkon vazby a aktivity realizované v této oblasti. Vymezuje také pedagogiku a pedagogické disciplíny, které se vztahují k penitenciárnímu prostředí. V teoretické části dále definuje pojmy související s výtvarnými činnostmi, uměním a prosociálností a jejich význam v lidském životě. Praktická část je realizována ve Vazební věznice v Českých Budějovicích se zaměřením na cílovou skupinu mladých dospělých ve výkonu vazby. Poznatky z teoretické části jsou zde aplikovány na základě výtvarných činností prostřednictvím vlastního projektu s názvem ?Putování Malého prince?, který je zaměřen na rozvoj kreativity a spolupráce v rámci prosociálnosti. Nabízí nám pohled na jednu z možností smysluplného využívání volného času u obviněných osob.
Rozvoj empatie jako cíl výchovy a vzdělávání
NOVÁČKOVÁ, Lenka
Tato práce představuje empatii jako jeden z cílů výchovy a vzdělávání. Vymezuje termíny emoce a emoční inteligence. Dále seznamuje s pojmem výchova ve volném čase, její charakteristikou, cíli, a metodami. Zabývá se možnostmi rozvoje empatie ve výchově ve volném čase. Popisuje také cíle předškolního a základního vzdělávání. V kapitole věnované empatii se zabývá historickým vývojem pojmu, vývojovými předpoklady empatie a souvislostmi s morálním vědomím. V poslední kapitole popisuje některé z faktorů, které rozvíjejí empatické chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.