Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové řízení ve vybraném podniku
HORNYCH, Michal
Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav podniku multikina CineStar. Na marketing bude muset společnost CineStar zintenzivnit důraz, neboť boje o diváky této firmy s konkurenčními multiplexy již na několika místech v České republice probíhají. Zároveň sílí i vliv dalších, zejména multimediálních zdrojů poskytujících potenciálním zákazníkům multikina zábavu a možnost využití volného času. V následujících letech lze očekávat další nárůst obou těchto největších konkurentů. Navržená opatření ke zlepšení stávajícího stavu mohou vést ke zvýšení návštěvnosti dle mého odhadu o 10% až 15%, zvyšují úroveň nabízených služeb a lépe uspokojí potřeby a požadavky diváků. Práce by měla především posloužit vedení společnosti CineStar jako zdroj informací i návrhů ke zlepšení současného stavu nabízených služeb prioritně ve směru k divákům. Zaměřuje se na zpětnou vazbu požadavků a potřeb diváků a tím pomůže vedení společnosti CineStar k jejich ještě hlubšímu poznání. Navržená opatření jsou toho logickým vyústěním a odhadovaný přínos pro společnost a posílení konkurenceschopnosti, v případě zavedení, nejsou zanedbatelné. Veřejnosti a studentům může práce posloužit jako studijní materiál problematiky marketingového řízení a provozování multikin a nabízí prostor pro další podrobnější zkoumání jednotlivých charakteristik.
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
HORNYCH, Michal
Hlavním cílem je návrh strategie, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku Cinestar. Vedlejším cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu a postavení podniku multikina Cinestar na trhu vhodnými strategickými analýzami. Z jednotlivých charakteristik a analýz bych zmínil tyto důležité skutečnosti: Společnost Cinestar byla první, která obsadila celkem devět mimopražských regionů a poslední desáté multikino je již rozestavěné v Ústí nad Labem. První multiplex vznikl v Hradci Králové v roce 2001. Společnost je řízena centrálně z Prahy a tomu i odpovídá divizionální organizační struktura. V oblasti filmového průmyslu je nutné konstatovat, že počet diváků a s tím související tržby kin se neustále zvyšují. Toto platí i v současné době hospodářské krize. Jednotlivé analýzy ukazují celkem přijatelné kvantitativní i kvalitativní hodnoty. U vnějšího okolí multikina se jako nejvýznamnější jeví obchodní vztahy s distributory, kteří určují nabídku filmů a cenu za jejich pronájem multiplexu. Dalším bodem a problémem u Porterova modelu je ohrožení ze strany vstupujících konkurenčních multikin do dalších krajských měst, kde multikino Cinestar působí. Převážně z důvodu existence tohoto problému byla konkurenční strategie vypracována. Současný, z analýz vyplývající kvalitní charakter služeb a materiálně-technologického vybavení, by nemusel již zanedlouho uspokojit potřeby a přání náročných či pravidelně navštěvujících diváků. Strategie je zaměřena právě na zkvalitnění a rozšíření služeb, vytvoření speciálních podmínek u dodavatelů filmu, marketingových nástrojů jak zaujmout diváka, investic do nových technologií v oblasti filmu a zlepšení dopravní infrastruktury {--} případ Českých Budějovic.
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Kašparová, Barbora ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit je, případně doporučit možná vylepšení.
Digitální technologie v českých kinech
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu "Digitální technologie v českých kinech". Pojednává o technické inovaci kin -- digitalizaci, která je v současné době hlavním tématem filmového průmyslu. Digitalizace vytváří nové šance a zároveň hrozby pro kina. Práce mapuje vývoj a současný stav kin, způsob jak se kina vyrovnávají s digitalizací a nerovný konkurenční boj jednosálových a vícesálových kin v České republice se zaměřením na Středočeský kraj. Dále práce prostřednictvím dotazníku prezentuje názory návštěvníků kin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.