|
Android aplikace pro výuku slovní zásoby
Černoch, Jiří ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace k výuce slovní zásoby na zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popspána základní teorie, návrh aplikace a implementace stěžejních problémů. Celá aplikace je zaměřena na práci s SQLite databází a optimalizací na zařízení o různých velikostech displeje.
|
|
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci
Machů, Lucie ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Hamplová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat a zhodnotit proces vzdělávání pracovníků v české průmyslové společnosti, která se zabývá výrobou pneumatik. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny metody a procesy aplikované v problematice vzdělávání pracovníků, stejně jako jejich zásady. Praktická část obsahuje vlastní analýzu využívaných zásad a metod ve vzdělávání pracovníků ve vybraném podniku, a to jak u THP pracovníků, tak dělníků. Součástí provedené analýzy jsou návrhy na zlepšení a optimalizaci procesu vzdělávání pracovníků.
|
|
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci
BUZKOVÁ, Kamila
Bakalářská práce se věnuje problematice vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci. Cílem práce je provedení analýzy současného systému vzdělávání a vypracování návrhů na zlepšení. Pro tento účel byla vybrána výrobní společnost ZVVZ MACHINERY, a.s., se sídlem v Milevsku.
|
| |
|
Multimediální podpora výuky předmětu Geomorfologie a hydrologie ČR
Dvořák, Petr
Příspěvek se zaměřuje na prezentaci nového typu výuky geomorfologie a hydrologie České republiky pro studenty VŠ. Přínosem tohoto typu výuky je osvojení si a rozšíření základních geografických poznatků ze střední školy a obohacení o specifické geografické přístupy, metody, techniky a dovednosti. Důraz je kladen na pochopení územních rozdílů, zvláštností, ale i pravidelností a zákonitostí v prostorovém rozmístění geografických jevů a procesů vztahujících se ke geomorfologii a hydrologii s ohledem na Českou republiku.
|
|
Vybrane vlastnosti atributy anotovanych dat
Řimnáč, Martin
Příspěvěk porovnává vlasnosti učení a dotazování v případě, že vstupní data jsou anotována pomocí atributů, nebo tato anotace není přístupná. Anotování hodnot pomocí atributů umužňuje popsat vztahy obecně platné na této úrovni; tyto vztahy pak mohou posloužit pro nepřímý popis sémantiky dat. Na základě porovnání navrhuje hybridní metodu pokrývající přednosti obou přístupů.
|