Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální konstrukce reality na příkladu MS v hokeji - Bratislava 2011
Staňová, Petra ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Zamazal, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá konstruováním reality během Mistrovství světa v ledním hokeji v roce 2011 v Bratislavě, pro nějž Robert Záruba vymyslel unikátní projekt postavený na mýtu přátelství a soudržnosti Čechů a Slováků. Teoretickým východiskem práce je sociální konstrukce reality, podle které je realita v našich myslích utvářena vlivem společnosti. V analýze struktury vysílání kanálu ČT 4 během šampionátu se snažím zjistit, v jakém množství útočí hokej na vědomí diváka a v jaké míře jsou v programu zastoupené reprezentace Česka a Slovenska. Jako prostředek konstrukce a rekonstrukce fikčního světa, tedy světa vytvořeného svým autorem, se uplatňuje narativ. V další části práce tak popisuji narativy typické pro strukturu ČT 4 s cílem nalézt narativ, jenž by mohl sloužit jako určitá předloha pro narativ šampionátu. Finální podobu dává narativu jednak vypravěč (moderátor, komentátor), který slovně popisuje, co se právě odehrává a jednak režisér, který zodpovídá za obrazovou skladbu příběhu. Narativ pomáhají konstruovat znaky přítomné ve vysílání, jejichž závěrečný rozbor vede k uvědomění, které znaky vznikly na základě podobnosti či souvislosti s označovaným předmětem, a které jsou pouhou domluvou společnosti. Diskurzivní, sémiotické a narativní analýze podrobuji tři utkání českého národního týmu: Česko -...
Program pro bezpečnostní kontrolu ikon operačního systému
Ružička, Vladimír ; Jirák, Ota (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá ikonami v systémech Windows a jejich formátem. Ukazuje jakým způsobem s nimi systém pracuje a jak můžou být zneužity pomocí malware. Dále skoumá spůsoby, jakými je možné ikony vzájemně porovnávat. Práce obsahuje také aplikaci, která ikony testuje.
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Pašková, Lucie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony se zabývá specifikami značky Louis Vuitton a povědomím o značce a Monogramu canvas mezi českými respondenty. V teoretické části jsou definovány pojmy značka, luxus a ikonicita a je specifikován marketingový mix luxusních značek. Teoretická část je úvodem části praktické, ve které se věnuji značce Louis Vuitton a interpretuji dotazníkové šetření na téma luxus a Louis Vuitton, které bylo prováděno mezi českými spotřebiteli.
Hudba jako znak
JAROLÍMOVÁ, Jana
Práce se zabývá problematikou hudebního znaku. Jakým způsobem lze hovořit o hudebním znaku a jaké prvky hudebního materiálu se mohou stát znakem? To jsou základní otázky, kterými se budeme zabývat. Práce je rozdělena do tří částí. První se věnuje obecné teorii znaku. Pomocí historického přehledu stěžejních příspěvků filosofů a myslitelů odhalíme základní pojmy a problémy sémiotiky. Ve druhé části se podíváme na historickou reflexi hudebního znaku s cílem zjistit, jakým způsobem se v jednotlivých vývojových obdobích evropské hudby zacházelo s hudbou a hudebním znakem. Ve třetí části se zaměříme jednak na hudební sémiotiku, ale přihlédneme také k určitým problémům hudební estetiky a psychologie. Na závěr přehledně shrneme odpovědi na výše položené otázky.
Ikonoterapie v léčbě drogových závislostí
MRÁZOVÁ, Anna
Práce se zaměřuje na popis ikonoterapie, terapeutické metody užívané v léčbě drogových závislostí za účelem zvýšení motivace klienta k uzdravení. V první kapitole shrnuje současný přístup k drogové závislosti v České republice, služby poskytované uživatelům drog a směr vývoje protidrogové politiky. Zamýšlí se nad lidskou spiritualitou a přístupy, které ji v léčbě drogových závislostí zohledňují. V další části je ikonoterapie zasazena do teologického kontextu, jelikož vychází z východní křesťanské spirituality. Kapitola obsahuje seznámení s některými pojmy pravoslavné teologie. Je zde z různých hledisek prozkoumán pojem ikona a nakonec je popsáno, jak ikonoterapie v praxi probíhá. V závěrečné části jsou srovnány některé aspekty ikonoterapie s muzikoterapií a arteterapií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.