Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zastřešení vlakového nádraží
Olbert, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné konstrukce nástupištní haly vlakového nádraží. Konstrukce je budována nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 63,0 m x 300,0 m se světlou výškou, umožňující pohyb železničních vozidel podle ČSN 73 6320. Příčné vazby dvoulodní haly jsou tvořeny vetknutými sloupy, na které jsou kloubově uloženy příhradové vazníky. Osová vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 4,0 m. V podélném směru jsou sloupy uloženy kloubově, přičemž stabilita sloupů v podélném směru je zajištěna příhradovými ztužidly v rovině střechy a stěn.
Dvoulodní průmyslová hala
Hetmer, Jakub ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Dvoulodní průmyslová hala“ je zpracovaná ve formě projektové dokumentace dle platných předpisů. Jedná se o ocelovou halu. Ta je navržena jako jednopodlažní, dvoulodní se sedlovou střechou. Hala se nachází v městě Brně Hlavní nosnou konstrukci tvoří rovinná příčná vazba, která je kloubově uložená na vetknutých sloupech. V konstrukci je navrženo 9 příčných vazeb a osová vzdálenost jednotlivých vazeb je 6,0 m. V krajních příčných vazbách jsou kloubově uložené štítové sloupy s osovou vzdáleností 6,0m, které jsou zajištěny příhradovým podélným ztužením proti účinkům sil od větru. Všechny sloupy jsou uloženy na betonových patkách. V podélném směru je objekt vyztužen pomocí příčných ztužidel v rovině střechy a stěny. Příčná ztužidla jsou umístěna v krajních polích konstrukce. Vaznice a paždíky jsou staticky řešené jako prosté nosníky, uložené v podélném směru na příčné vazby a sloupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.