Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Reforma základního uměleckého školství a školní vzdělávací programy z pohledu pedagogů
SWIERSOVIČ, Magdaléna
Práce se zabývá reformou základního uměleckého vzdělávání v České republice a jejím hodnocením ze strany pedagogů. Teoretická část charakterizuje historii a vývoj základních uměleckých škol, dále pak rámcově vzdělávací program pro umělecké vzdělávání, projekt Pilot ZUV a Manuál k tvorbě ŠVP. Praktická část obsahuje zhodnocení třinácti rozhovorů s učiteli a řediteli ZUŠ v oblasti jižních Čech, kteří se vyjádřili k průběhu tvorby ŠVP na své škole. K tomu, jak ho využívají v praxi a také k tomu jaký je jeho dopad na žáky. Hodnocení probíhá formou kvalitativního výzkumu.
Případová studie ZUŠ Liberec, Frýdlantská - specifika práce učitele v pedagogicko-psychologických souvislostech
MÁDLOVÁ, Monika
Práce předkládá případovou studii základní umělecké školy Liberec, Frýdlantská, se zaměřením na učitelská specifika v tomto typu školství. Teoretický rámec výzkumné části byl vytvořen na základě odborné literatury. Praktická část je potom popisem ZUŠ Liberec, Frýdlantská, se zaměřením na školní vzdělávací program této školy a na popis specifik učitele z pohledu žáků, učitelů a ředitele.
Ekonomické a kulturní vyhodnocení činnosti základních uměleckých škol
Novotný, Petr ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tématem této práce je analýza společenského přínosu základních uměleckých škol v České republice, popsání jejich činnosti z ekonomického a kulturního hlediska a popsání současného stavu sítě těchto škol. Vyhodnocení a závěry jsou uváděny v historickém a právním kontextu. Práce obsahuje aplikaci zjištěných poznatků na konkrétní instituci. Cílem by mělo být vytvoření uceleného úvodu do celkové problematiky systému základního uměleckého vzdělávání v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.