Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití barevné modifikace Warteggova kresebného testu u dětí žijících mimo vlastní rodinu
ŠUSTOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá deskripcí typických projevů dětí z dětských domovů v barevné modifikaci Warteggova kresebného testu. Teoretická část práce byla zpracována analýzou odborné literatury. Poskytuje informace o projektivních metodách a jejich užití, o dětské kresbě, rodině, emočním vývoji v mladším školním věku, neadekvátní péči o dítě. Dále jsou uvedeny kapitoly poskytující náhled na náhradní rodinnou péči a ústavní výchovu. Cílem teoretické části je charakteristika Warteggova kresebného testu, jeho barevné modifikace a cílové skupiny. V empirické části nalezneme analýzu kreseb dětí žijících v dětských domovech, které byly získány barevnou modifikací Warteggova kresebného testu. V práci nalezneme popis jednotlivých znaků z obsahového a formálního hlediska a analýzu jednotlivých polí. Cílem práce je deskripce charakteristických znaků barevné modifikace Warteggova kresebného testu u dětí žijících mimo vlastní rodinu.
Využití barevné modifikace Warteggova kresebného testu u adolescentů
HRUDKOVÁ, Monika
Bakalářská práce se zabývá kresebnou produkcí adolescentů v barevné modifikaci Warteggova kresebného testu. Teoretická část na základě analýzy odborné literatury podává informace o projektivních metodách, podrobněji o grafických projektivních technikách. Jádrem je bližší seznámení se s Warteggovým kresebným testem a jeho barevnou modifikací. Zároveň se věnuje dětské kresbě, vývojovému období adolescence a jeho specifikům. Empirická část si klade za cíl najít a popsat typické prvky vyskytující se ve zpracování barevné modifikace WZT adolescenty. Metodou je kvalitativní analýza získaných kreseb z hlediska obsahu i formy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.