Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výhody a nevýhody zvládnutí cizího jazyka z pohledu jedno- a vícejazyčnosti ve společnosti
ZEMANOVÁ, Jana
Předmětem bakalářské práce "Výhody a nevýhody zvládnutí cizího jazyka z pohledu jedno- a vícejazyčnosti ve společnosti" je porovnání výhod a nevýhod ovládání cizího jazyka. V teoretické části je popsán princip vícejazyčnosti, Evropská koncepce vícejazyčnosti a je naznačen vývoj výuky cizích jazyků v České Republice v posledních třiceti letech. Následně je zhodnocena aktuální situace výuky německého jazyka na základních školách s akcentem na používání přístupu vícejazyčnosti z koncepce Evropské unie. Získaná data jsou analyzována, vyhodnocena a je stanoveno doporučení pro zlepšení situace.
Osobnostní a sociální výchova jako součást výuky jazyků na ZŠ.
BEROVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na popis zařazování průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do výuky jazyků na základních školách. Pojednává o změnách ve vzdělávacím systému ČR a zabývá se vysvětlením pojmu Osobnostní a sociální výchova v různých souvislostech. Cílem práce je zjistit, jak učitelé vnímají problematiku cíleného zapojování tohoto průřezového tématu a jak s ním pracují v hodinách jazyků. Součástí práce jsou výsledky výzkumného šetření, jak učitelé na toto téma pohlížejí, jakým způsobem ho zařazují a jak se jim daří naplňovat cíle předepsané v Rámcovém vzdělávacím programu.
Implementace metody CLIL do výuky matematiky na druhém stupni ZŠ
SUCHOPÁROVÁ, Tereza
V bakalářské práci se zabývám tématem implementace obsahově a jazykově integrovaného vyučování do výuky matematiky na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde je podrobněji popsána daná problematika a praktickou, kde je popsán proces vytváření výukových materiálů a následně samotná implementace a vyhodnocení. Materiály, podle nichž probíhala výuka, jsou součástí přílohy.
Výuka metodou CLIL a její využití v matematice
POSEKANÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na popis metody CLIL (Content and Language Integrated Learning). V teoretické části jsou shrnuty principy tohoto přístupu, formy, kterých CLIL může nabývat, faktory ovlivňující jeho zavádění na školách, jeho výhody a možné překážky. Poté se práce soustředí na výuku matematiky touto metodou. Praktická část obsahuje výukové materiály pro žáky šestých tříd na téma Zobrazení těles ve volném rovnoběžném promítání a reflexi zkušeností ze Základní školy Matice školské v Českých Budějovicích, která se zúčastnila projektu zaměřeného na výuku matematiky metodou CLIL.
Výuka jazyků pomocí počítače a internetu
Čermák, Jaromír ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Bělohlávková, Marta (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití počítače a internetu ve výuce jazyků. Cílem bakalářské práce je tedy shrnout možnosti, které nám v současné době výpočetní technika při cizojazyčném vzdělávání nabízí. Bakalářská práce je rozdělena na 2 hlavní části. V té úvodní je popsán teoretický úvod k elektronickému vzdělávání a jeho pronikání do výuky cizích jazyků. Druhá část již je zaměřena na výuku cizích jazyků v jednotlivých oblastech elektronického vzdělávání. Tyto oblasti jsou následně detailně rozebrány v samostatných kapitolách, v jejichž závěru je obsaženo shrnutí vlivu multimediálních prvků na danou oblast výuky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.