Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Domorádová, Lucie ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Hedbávný, Miroslav (oponent)
V současné době obor výstavnictví stejně jako celá ekonomika čelí celosvětové finanční a ekonomické krizi. Organizátoři veletrhů se tak děsí masivního úbytku vystavovatelů z důvodů škrtů výdajů na propagaci, a tím i odmítnutí účastí na veletrzích. Je však třeba si uvědomit, že veletrhy nabízejí prezentaci co nejširšího sortimentu a firem z daného oboru na jednom místě a v jednom čase a jsou tak mnohdy účinnější než velkolepé a finančně náročné marketingové kampaně, které se mohou minout účinkem.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lusk, Matúš (oponent)
Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.