Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklamní kampaň společnosti Telefónica O2
Zavázalová, Kateřina ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Vyhlídalová, Jana (oponent)
Bakalářská práce analyzuje průběh přípravy reklamní kampaně společnosti Telefónica O2 a poskytuje náměty a doporučení zaměstnancům oddělení marketingové komunikace, vedoucí ke zefektivnění jejich práce. Teoretická část obsahuje doporučené postupy literaturou a praktická část ověřuje, jak to v praxi opravdu funguje. Navíc práce testuje hypotézu, že pouhá změna kreativního zpracování reklamy, bez zesílené intenzity reklamy, má přímý vliv na prodejní výsledky a vnímání nabídky zákazníky.
Nástroje vnitřní komunikace zaměřené na firemní kulturu
Mikulková, Zdeňka ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Čiháková, Renata (oponent)
Cílem práce je vysvětlení pojmu firemní kultury, rozbor nástrojů vnitřní komunikace využívaných pro podporu a žádoucí rozvoj firemní kultury a demonstrování nástrojů interní komunikace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republik a.s. Jsou dané nástroje vhodné pro situaci v dané společnosti a jaká je jejich účinnost?

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.