Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Samoregulace žurnalistiky v internetovém prostoru se zaměřením na hlavní české zpravodajské servery
Ciborová, Kateřina ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Javůrek, Adam (oponent)
Autorka se v práci zaměřuje na etické kodexy českých zpravodajských serverů. Práce vysvětluje pojmy jako etika, morálka, regulace a samoregulace. Nastiňuje, jaké nové možnosti se internetové žurnalistice oproti té tradiční otevírají a jakých hojně využívá. Hlavním poselstvím práce jsou však etické kodexy zpravodajských portálů, jejich znění, původ, shody, rozdíly, klady a nedostatky. Autorka pro potřebu této práce také vytvořila dotazník pro šéfredaktory online deníků, ve kterém nastínila základní etické problémy internetové žurnalistiky. Šéfredaktoři se k modelovým situacím vyjádřili, prozradili svůj názor a odhadli, jak by se pravděpodobně v dané situaci zachovali. Velký důraz je kladen především na opravu nepravdivé informace, zdrojování a s ním spojené odkazování, využívání sociálních sítí jako zdroj informací a uveřejňování a publikování fotografií, které zachycují bolest, utrpení a smrt.
Komunikace v krizových situacích s médii a veřejností
Brzobohatý, Jan ; Kopecký,, Zdeněk (oponent) ; Rosická, Zdena (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikaci při krizových situacích s médii a veřejností. Základními tématy jsou mimořádné události, jejich definice, klasifikace a poukázání na to, že jsou stále četnější a těší se stále většímu zájmu médií a veřejnosti. Dalším hlavním bodem práce je komunikace. Definice komunikace, její rozdělení, funkce a možné překážky zabraňující efektivní komunikaci. Dále v práci následuje obecný popis médií, jejich funkce v moderní společnosti a vlivu médií na společnost. Část práce je věnována také etice chování médií. Následuje část práce, ve které jsou popsány způsoby varování obyvatelstva při mimořádných událostech v působnosti státu a způsoby informování médií o mimořádných událostech. S tím souvisí potřeba institucí mít vyškolené pracovníky, kteří budou znalí problematiky mimořádných událostí, komunikace obecně a komunikace s médii, mediálního prostředí a kteří budou problematiku před médii a veřejností prezentovat.
Analýza českého mediálního trhu
Matějovská, Jana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práci se zabývám analýzou českého mediálního trhu, přičemž jádrem je jeho analýza z pohledu potřeb pracovníků public relations. Cílem práce je zjistit, jak vidí současnou spolupráci s médii právě pracovníci PR. Ujasnit si, jakým způsobem probíhá a na základě čeho si vybírají typ média, s kterým komunikují. Provedla jsem kvalitativní průzkum -- písemné dotazování formou ankety. Dalším záměrem je vytvořit přehled dnes existujících médií dle tématiky, jakou se zabývají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.