Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
České lázeňství jako evropský fenomén.
ŘÍHOVÁ, Lucie
Cílem této diplomové práce je analýza vývoje potřeb a spotřebního chování v oblasti lázeňských služeb u dominantních segmentů české klientely a současně predikce možného způsobu chování té části populace, která dosud v lázních nebyla. V úvodu praktické části jsou rozpracovány tři hypotézy, které se týkají pacientů s úhradou zdravotních pojišťoven, kteří však po změně systému úhrady lázeňské péče v návaznosti na restrikci a omezení indikačního seznamu platného z 1. října 2012 výrazně dle šetření omezí dosavadní účast v lázeňských společnostech. Druhá hypotéza týkající se samoplátecké klientely, která je pro budoucnost českého lázeňství nejdůležitější, neboť situace českého lázeňství není v dnešní době příliš jednoduchá, trvale klesá počet pacientů léčených v lázních na náklady zdravotních pojišťoven, které pod tlakem ekonomické recese výdaje na tuto oblast výrazně omezují. Třetí hypotéza, na kterou se autorka zaměřila je v populaci, která doposud lázně nenavštívila, neboť lázně jsou z jejich pohledu vnímány převážně jako léčebné, zejména pro mladistvou klientelu. Dále v praktické části jsou především analýzy z projektu s názvem ?Jedeme do lázní?, který byl předložen do 6. výzvy v rámci Integrovaného operačního programu a v dubnu 2010 byl z tohoto programu i schválen k financování. Projekt byl ukončen v červnu 2012. Celý projekt byl zpracován autorkou této diplomové práce. Závěrem praktické části bylo zejména poukázat na současnou situaci probíhající téměř ve všech lázeňských zařízeních s ohledem právě na výsledky výzkumu VŠE, kde výzkumem autorky je porovnání návštěvnosti lázní a počtu došlých návrhů na lázeňskou péči s předchozím obdobím a souhrn nynější kritické situaci, která v lázních probíhá.
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
KROČÁK, Ladislav
V současné době v konkurenčním prostředí je třeba hledět nejen na to, aby nebyla lázeňská léčba pouze zaměřená na složku medicínskou, ale i na složku psychologickou a sociální. Klienti navštěvující lázeňské zařízení by měli po absolvování léčení odjíždět co možno nejvíce spokojeni se všemi poskytovanými lázeňskými službami, jak s léčebnými, tak v oblasti stravování, ubytování, trávení volného času a vůbec s celkovým přístupem personálu ke klientovi. Vzhledem k tomu, že čtvrtým rokem pracuji v Lázních Aurora Třeboň v oblasti léčebných služeb, rozhodl jsem se zpracovat bakalářskou práci na téma "Spokojenost klientů s lázeňskými službami`` a zjistit jakou měrou jsou klienti spokojeni s poskytovanými službami právě ve jmenovaných lázních. Data byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření u klientů Lázní Aurora v Třeboni za měsíc listopad 2009. K výzkumu byly použity firemní dotazníky, kterých bylo rozdáno celkem 280, z toho 140 klientům, kterým hradila pobyt některá ze zdravotních pojišťoven ČR (komplexní nebo příspěvková lázeňská péče) a 140 klientům, kteří si hradili pobyt sami z vlastních finančních zdrojů. Dotazníky byly klientům předávány osobně prostřednictvím zaměstnanců lázní a po vyplnění respondenty opět sbírány zaměstnanci lázní. V hypotézách jsem se domníval, že muži budou s lázeňskými službami spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou s lázeňskými službami spokojenější než klienti, kteří si pobyt hradí z vlastních finančních zdrojů. Po provedení výzkumu dotazníkovým šetřením byly vyslovené hypotézy vyvráceny, neboť ve výsledcích nebyly genderové rozdíly a rozdíly mezi pojištěnci a samoplátci ve spokojenosti s lázeňskými službami. Z tohoto vyplývá, že poskytované služby v Lázních Aurora dosahují uspokojivé úrovně a většina klientů odjíždí z léčení spokojena. Výsledky bakalářské práce mohou být využiti zaměstnanci Lázní Aurora pro zlepšení poskytování služeb a pro zlepšení přístupu ke klientovi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.