Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Charakteristika IT infrastruktury
Křena, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Juránková, Zdenka (oponent)
Tématem této diplomové práce je IT infrastruktura v podnicích v České republice. V dnešní době IT infrastruktura existuje ve všech podnicích, které se snaží uspět v konkurenčním boji. Výstupy (služby) IT infrastruktury je potřeba sledovat a řídit, aby podnik mohl co nejefektivněji podporovat své procesy. Pro sledování a řízení procesů je možné použít řadu nástrojů určených pro řízení podnikové informatiky. Práce se zabývá hodnocením úrovně řízení služeb IT infrastruktury. Cílem této diplomové práce je zhodno-tit úroveň řízení IT infrastruktury ve vybraném podniku. Tato práce stanovuje metodiku hodnocení úrovně řízení služeb IT infrastruktury, která je využitelná ve všech podnicích, bez ohledu na jejich zaměření. V závěru práce je tato metodika otestována na reálné spo-lečnosti z prostředí IT.
Nástroje společnosti Microsoft na podporu správy síťové infrastruktury a jejich soulad s normami ITIL
Kahoun, Jakub ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Čermáková, Dana (oponent)
Cílem této práce je vyhodnotit podporu procesů dle ITIL v. 3 pro správu IT infrastruktury v produktech společnosti Microsoft. Těžištěm je při tom Microsoft System Center Essentials jako řešení pro dohled a správu IT infrastruktury středně velkých firem. První část práce popisuje procesy, které podporují provoz IT infrastruktury a které budou srovnávány se SystemCenter Essentials. Popis procesů vychází z originálních publikací poslední verze ITIL. V druhé části je zprvu popsáno portfolio produktů společnosti Microsoft, které jsou zaměřeny na správu IT infrastruktury. Potom následuje popis Systems Center Essentials na základě vlastního testování aplikace. V závěru je provedeno srovnání podpory procesů dle ITIL. Pokud přímá podpora v System Center Essentials chybí, jsou zváženy další možnosti jako je customizace System Center Essentials nebo podpora prostřednictvím jiných produktů řady System Center.
Zajištění dostupnosti IT infrastruktury pro podporu firemních procesů
Zima, Radek ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Dušek, Daniel (oponent)
Cílem práce je podat ucelený přehled o aktuálních technologiích sloužících k zajištění dostupnosti IT infrastruktury v podniku. Autor má zkušenosti nejen s konkrétními technologiemi a přístupy k zajištění vyšší odolnosti jednotlivých komponent serveru vůči výpadku (ukládání dat, napájení, řízení toku vzduchu, ochrana paměti, ?) , ale i se softwarovými produkty, které zajistí redundanci celého serveru. Tento přístup byl otestován i v případové studii, kde proběhla analýza stávající situace ve vybrané společnosti a nalezeny funkce poskytované jednotlivými komponentami infrastruktury. Kromě detailního zmapování situace byla nalezena i slabá místa a doporučeno řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.