Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí100 - 102  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stávání se učitelem - z perspektivy ženy
WDOWYCZYN, Jan
Cílem této diplomové práce je prozkoumat a popsat aspekty související s procesem stávání se učitelem. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a výzkumné. V teoretické části čerpá z odborné literatury zabývající se učitelskou tématikou a pojednává o historii učitelské profese, učitelské přípravě, standardu kvality učitelské profese, osobnosti učitele, jeho kompetencích a typologii. Rozebírá také společenskou prestiž a příčiny feminizace učitelské profese. Ve výzkumné části zkoumá pomocí kvalitativní studie aspekty související s procesem stávání se učitelem tak, jak je vidí ženy ? učitelky. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech s učitelkami prvního a druhého stupně základní školy v různých fázích praxe. Na základě obou částí práce sumarizuje a zobecňuje hlavní aspekty ovlivňující proces stávání se učitelem. Práce je završena vlastní úvahou na téma ?dobrý učitel?.
Výuka anglického jazyka u předškolních dětí
DVOŘÁKOVÁ, Jana
Práce "Výuka anglického jazyka u předškolních dětí" obsahuje efektivní metody výuky s důrazem na faktory ovlivňující jejich úspěšnost a zároveň respektující dítě z heldiska jeho přirozeného rozvoje. V praktické části jsou konkrétní náměty pro výuku, v teoretické jsou pedagogická a psychologická východiska pro praktickou část.
Osobnost učitele a výuka dětí se specifickými poruchami učení
KLETZENBAUEROVÁ, Petra
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat, jak vypadá dnešní učitel pracující s dětmi se specifickými poruchami učení. Na základě údajů z dotazníků chce nalézt u zkoumaných učitelů podobnosti ve struktuře jejich osobnosti a pokusí se pomocí rozhovorů s nimi vytvořit představu o ideálním učiteli, který se věnuje dětem se speciálními vzdělávacími potřebami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí100 - 102  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.