Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Zoubková, Jana
Bakalářská práce pojednává o tématu Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí středních škol. Cílem je zjistit, jaké možnosti vzdělávání mají žáci s poruchami učení na středních školách a jak k výuce těchto žáků přistupují jejich učitelé. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje problematiku specifických poruch učení tak, aby byla zřejmá jejich charakteristika, členění, příčiny vzniku, příznaky a možnosti diagnózy. Zásadním aspektem je zde oblast vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, kterou vymezuje a ovlivňuje daná legislativa, podpůrná opatření či individuální vzdělávací plán. Metodami použitými pro zpracování teoretické části jsou analýza a syntéza, kterým byly podrobeny literární, internetové zdroje a příslušná legislativa. Cílem praktické části je zjistit aktuální postoje a zkušenosti učitelů středních škol k problematice vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, jaká je jejich spolupráce se specifickými složkami poradenského systému, se samotnými žáky i jejich rodiči. K naplnění cíle bude sloužit průzkum, založený na kvantitativní metodě dotazníkového šetření. Respondenty budou pedagogové vybraných středních škol. Výsledky a získaná data z průzkumu poslouží také jako doporučení pro pedagogickou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.