Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie prodeje traktorů Zetor na tuzemském trhu
Zmeková, Věra
Diplomová práce řeší strategii marketingu prodeje traktorů Zetor na tuzemském trhu. Cílem bylo zjistit prodejnost traktorů Zetor v konkurenci s dováženými značkami New Holland a John Deere a současně posoudit pozici společnosti ZETOR TRACTORS a.s. na tuzemském trhu v komparaci s konkurencí. Je významné, že je společnost ZETOR TRACTORS a.s. dlouhodobě zaměřena na výrobu a prodej traktorů, které si získaly oblibu u zákazníků. Nízké výrobní náklady umožňují získat výhodný poměr ceny a výkonu. Je pozitivní, že prodeje traktorů Zetor na českém trhu zaznamenávají rostoucí trend. Během let 2012-2014 společnost ZETOR TRACTORS a.s. zvýšila svůj tržní podíl na tuzemském trhu o 10 %. Společnost ZETOR TRACTORS a.s. je jediným výrobcem traktorů na českém trhu. Součástí práce je průzkum spokojenosti respondentů s používáním traktorů Zetor a náklady, které musí platit za pořízení nového traktoru. Na základě analýzy ekonomických výsledků i vyhodnocení názoru respondentů byla zpracována doporučení pro výrobce traktorů ZETOR TRACTORS a.s.

Viz též: podobná jména autorů
1 Zmeková, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.