Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inženýrsko-geologické podmínky v trase Krušnohorského tunelu
Mrázek, Daniel ; Zmítko, Jiří (vedoucí práce) ; Rout, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem inženýrsko-geologických podmínek v trase Krušnohorského tunelu vysokorychlostní železnice Praha - Drážďany. V úvodu se věnuje popisování oblasti východních Krušných hor, problematice spojené s historickou těžbou v oblasti Zadní Telnice a rizikem svahových deformací. Druhá část této práce se soustředí na detailní popis místních geologických podmínek na základě rešerše odborných publikací a vlastního strukturního měření přímo v terénu. Klíčová slova: Krušnohorský tunel, historická těžba, svahové pohyby, geologické podmínky v trase VRT
Posouzení možnosti obnovení a využití historické štoly pro zásobování obce Mikulov vodou.
Dědek, Jiří ; Zmítko, Jiří (vedoucí práce) ; Krásný, Otakar (oponent)
Zhodnocení možného obnovení zasypané historické vodovodní Mikulovské štoly. Provedení inženýrskogeologického a geotechnického průzkumu horninového masivu, výchozů a nejbližšího okolí skalního hřbetu, v němž je štola vedena. Inženýrskogeologická dokumentace stavu stavby, zhodnocení kvality masivu, vytvoření inženýrskogeologické mapy a inženýrskogeologického profilu. Vymezení masivu do geotypů a kvazihomogenních celků. Zatřízení masivů dle tunelářských klasifikací na základě výsledků průzkumu. Zhodnocení stavu masivu a navržení dalšího postupu průzkumu a sanace.
Inženýrskogeologické aspekty výstavby trasy metra C v Praze
Zemánek, Jan ; Rout, Jiří (vedoucí práce) ; Zmítko, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá inženýrskogeologickou charakteristikou trasy pražského metra linky C. Popsána je historie výstavby i hlavní použité metody při stavbě tunelů a stanic. Snahou bylo i zhodnocení náplně a rozsahu inženýrskogeologického průzkumu pro přípravu staveb v různých etapách výstavby. Zvláštní pozornost je zaměřena na neobvyklé části stavby, kde bylo použito výjimečných anebo v České republice nestandardních postupů výstavby. Práce shrnuje historické inženýrskogeologické zkušenosti s výstavby trasy C, které mohou být využity při přípravě projektu metra D, jehož trasa vede částečně v souběhu a v obdobných geologických poměrech, jako trasa C. Klíčová slova: metro, terasa

Viz též: podobná jména autorů
3 Zmítko, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.