Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing communication strategy proposal of the non-profit organisation
Zelenská, Lucia
Účelem bakalářské práce je sestavení komunikační strategie pro občanské sdružení Zelená pre krajší svet. V první části práce jsou vymezeny teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace. Dále identifikuje pozici neziskových organizací na trhu, jejich charakteristiku a funkce. Druhá část práce vychází z analýzy primárních a sekundárních dat, kde primární data byla shromážděna pomocí vlastního marketingového výzkumu a formou dotazníkového šetření. Tato část práce je věnována představení vybrané organizace, jejich služeb a dosavadních aktivit s podrobným rozborem jejich mikroprostřdí a makroprostředí, na základě kterého je sestavena strategie podniku. Ta je dále podpořena a doplněna výsledkami marketingového průzumu. Na základě výsledků je navržen nový marketingový mix organizace a nová komunikační strategie ve formě komunikační kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.