Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of the marketing strategy of the company Jutex
Zelenayová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Ballay, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo popsat postup tvorby marketingové strategie a analyzovat marketingovou strategii společnosti Jutex. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou kapitolu tvoří vysvětlení pojmu marketing a současné trendy, předpoklady tvorby marketingové strategie, situační analýza a marketingový mix. Praktická kapitola navazuje na předešlou a přes případovou studii společnosti Jutex přenáší teoretické poznatky do praxe. V závěru diplomové práce jsou uvedeny nové poznatky nabyté psaním této práce a doporučení pro společnost Jutex.
Electronic business in Slovakia
Zelenayová, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vymezení a analýza pojmu elektronický obchod konkrétněji jednu z jeho složek tzv. e-shop a následná aplikace na vybranou firmu. Práce je rozdělena do troch kapitol. Teoretická část je tvořena dvěma sekcemi. První kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojený činnosti, jako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je tématem druhý kapitoly. Pojem je vymezený všeobecně a následně jsou rozpracovány i jeho jednotlivé formy. Zahrnuje pozitiva jako i určité negativa, které sebou obchodování na internetu přináší. Praktická část bakalářské práce pojednává všeobecně o e-shope a je rozšířená o konkrétní příklad. V závěre je sumarizace zjištěných poznatků a možné doporučení pro firmy, které uvažují o internetovém prodeji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.