Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie produktu Antibactif firmy Blažek Glass, s.r.o.
Zdobinský, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Matoušková, Eva (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí vhodné marketingové strategie střední firmy. Práce je pomyslně rozdělena do tří částí. První část popisuje veškeré nástroje a metody použité pro vypracování této strategie. Druhá část je věnované historii a současnosti společnosti Blažek Glass. Třetí část pak na základě stanovených a popsaných nástrojů a metod analyzuje společnost, trh a produkt Antibactif a na základě výsledků sestavuje vhodnou marketingovou strategii. Práce má v praxi společnosti Blažek Glass navrhnout možnou cestu, jak úspěšně etablovat produkt Antibactif na českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.