Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní mechaniky založené na různých úhlech pohledu
Zdeněk, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit jednoduchou počítačovou hru v Unity, která je založena na změně perspektivy. Dále toto řešení obsahuje procedurální generování úrovní, které je implementováno za využití celulárního automatu a algoritmu marching squares. Výsledkem je tedy hra spadající do žánru roguelike, která uživateli poskytuje možnost změny perspektivy z pohledu shora na pohled z profilu. Hlavním úkolem hráče je dosáhnout co nejvyšší úrovně a postupným vylepšováním postavy získat výhodu do následujícího běhu.

Viz též: podobná jména autorů
5 ZDENĚK, Jakub
5 Zdeněk, Jakub
3 Zdeněk, Jiří
3 Zděnek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.