Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová podpora produktu Baby Well.
Zahradníková, Adéla ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se blíže zabývá formou marketingové komunikace, která je označována jako podlinková. Je uspořádána chronologicky podle jednotlivých úkonů, spojených s průběhem projektu. Pozoruje prostředí reklamní agentury, která má na starosti provedení prodejní promotion pro klienta PG Corporation, jež se svou značkou Baby Well působí na trhu v segmentu péče o dítě. V první části je tedy stručně představena agentura PPD Services s.r.o., v jejíž kompetenci byla celá exekutiva projektu. V další části je pak vylíčena analýza samotné prodejní promotion. Nejprve je analyzováno zadání klienta -- tedy tzv. briefu -- a jeho náležitostem. Poté je pozornost věnována tvorbě tourplanu, sestavení rozpočtu celé promotion a také důležitému školení pro hostesky za účasti klienta. V této části jsou mimo jiné detailně popsány povinnosti hostesek a jejich vybavení pro danou promoakci. V závěru je zodpovězen vytyčený cíl této práce, tedy zda se celá prodejní promotion klientovi z hlediska vložených investic vyplatí a má smysl v takové formě marketingové komunikace se zákazníky nadále pokračovat. Informace pro celou bakalářskou práci byly čerpány převážně s vlastních zkušeností a z dokumentů reklamní agentury PPD Services s.r.o. Povědomí autora o dané problematice zvýšily také knihy, které jsou uvedeny jako zdroje této bakalářské práce.

Viz též: podobná jména autorů
5 ZAHRADNÍKOVÁ, Andrea
1 Zahradníková, Alice
5 Zahradníková, Andrea
2 Zahradníková, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.