Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání koordinačních schopností žáků romského a neromského původu na základních školách praktických
Zahrada, Lukáš ; Lejčarová, Alena (vedoucí práce) ; Čichoň, Rostislav (oponent)
Název práce: Srovnání koordinačních schopností žáků romského a neromského původu na základních školách praktických. Confrontation coordinating ability gipsy and no gipsy pupils on primary schools practical. Cíle práce: Cílem práce bylo srovnat úroveň vybraných koordinačních schopností žáků romského a neromského původu na základních školách praktických a vyhodnotit, zda je rozdíl věcně významný. The aim work was compare choice coordinating ability gipsy and no gipsy pupils on primary school practical and evaluate ifthe diference is objectively significant. Metoda: Pomocí vybraných motorických testů (nerytmické bubnování, výdrž ve stoji jednonož na zemi-oči zavřené, přeskoky přes švihadlo, skok na cíl, sestava s tyčí, skok daleký vzad) zjistit úroveň vybraných koordinačních schopností žáků základních škol praktických ve věku 13-15 let. By the help ofchoice motory tests (rhytmless drumbeat, tenacity in stem one legged undeďoot eyes closed, jumps over skipping rope, jump on aim, arrangement with rod, long jump astem) find out level choice coordinating ability pupils primary school practicall3-15 years old. Výsledky: Ve výsledcích výzkumného šetření vybraných motorických testů mezi romskými a neromskými skupinami žáků, není většinou rozdíl věcně významného výkonu větší než 0,5. In results experimental...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.