Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita tělovýchovných služeb Relax sport klubu Teplice
Zástřešek, Michal ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Kvalita tělovýchovných služeb Relax sport klubu Teplice Cíle: Hlavním cílem práce je zhodnocení kvality tělovýchovných služeb nabízených v Relax sport klubu Teplice. Druhotným cílem bude, na základě výsledků průzkumu, specifikovat problematické body. Toto zjištění může vedení Relax klubu využít pro zlepšení nabídky svých služeb a tím zvýšit spokojenost svých zákazníků. Metody: V práci byla využita metoda písemného dotazování, které využilo Likertovu škálu pro zpracování analýzy páté mezery Gap modelu kvality služeb. Byla využita modifikovaná verze metody měření kvality služeb SERVQUAL, která rozšířila původní pětidimenzionální model na 7 dimenzí. Přidané dimenze cena a nabídka služeb byly využity z důvodu zaměření fitness klubu na rozsáhlou nabídku služeb pro široké spektrum zákazníků. Výsledky: Pomocí průzkumu byly identifikovány mezery mezi zákaznickým očekáváním a vnímanou hodnotou, pomocí kterých byly identifikovány problematické oblasti kvality služeb Relax sport klubu Teplice. Výsledek průzkumu byl pozitivní. Nejhůře hodnocené byly dimenze hmotné zajištění s váženým SERV-skóre -2,85, dimenze spolehlivost měla skóre -3,88 a odpovědný přístup -3,25. Průzkum odhalil problém v komunikaci mezi Relax klubem a jeho klienty. Pozitivně byla hodnocena hlavně široká nabídka služeb, přístup...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.