Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix výrobkové řady
Záhoříková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu výrobkové řady Enja Body Control Program společnosti Dermacol, jež nabízí produkty zpevňující péče a je jednou ze stěžejních řad značky. K analýze bylo využito McCarthyho členění nástrojů marketingového mixu. První kapitoly jsou věnovány představení společnosti v průběhu času a marketingové teorii. Jelikož problematika zpevňující péče je součástí trhu tělové kosmetiky, tuto oblast přibližuje třetí kapitola práce (členění, sezónnost, zákazníky trhu). Následující čtyři kapitoly jsou řazeny podle členění nástrojů marketingového mixu dle "4 P". Součástí práce je dotazníkové šetření na téma trh tělové kosmetiky, resp. zpevňující péče, určené ženám a dívkám ve věku 15 let a více. Hlavním cílem je porovnat nastavení nástrojů společnosti Dermacol a jak toto vnímají spotřebitelky (ideální obal produktu, povědomí o značce, cenová úroveň versus kvalita, české versus zahraniční značky tělové kosmetiky, efektivnost distribuce a účinnost komunikace aj).
Marketingový mix výrobkové řady
Záhoříková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje výrobkovou řadu Enja Dermacol z hlediska marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.