Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The effect of digital banking on customer service delivery: a study of Ecobank Ghana
Yeboah, Bismark Kwame
Výzkum zkoumal vliv digitálního bankovnictví na poskytování služeb zákazníkům pomocí studie Ecobank Ghana. Tato banka byla použita, protože je to jedna z předních bank v Ghaně, která využívá technologie nejvyšší úrovně pro poskytování služeb svým zákazníkům v celé šíři svého působení. Výzkum ukázal vliv digitálního bankovnictví a implementoval literaturu, která se zabývá tímto tématem. Ecobank byla použita jako ústřední bod, který odráží fázi růstu ghanského bankovnictví a to, jak jsou zákaznické služby a technologie relevantní pro bankovní průmysl. V průběhu let Ghana znovu zdokumentovala, zaznamenala a změřila svůj významný pokrok v bankovním odvětví. Banky jako Ecobank nastavily tempo, a stali konkurencí ve svém odvětví. Aby zintenzivnili svoje působení a aby zajistily, že zákaznický servis bude prvotřídní, učinili tak prostřednictvím digitálních bankovních kanálů, které jsou považovány za způsob, jak mít pozitivní zkušenost se spotřebitelským bankovnictví. Použití ekonomických modelů, jako je inferenční analýza, testujeme normalitu. Testy multikolinearity, nám umožnili změřit a interpretovat data shromážděná pro tento projekt a díky tato data byla použita ve studii k posouzení vzorců a růstu poskytování služeb zákazníkům v bankovního sektoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.