Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Barevná modifikace Warteggova kresebného testu u dětí se sluchovým postižením (bakalářská práce je součástí širšího výzkumného projektu)
WERNEROVÁ, Tereza
Bakalářská práce zkoumá společné znaky zpracování barevné modifikace Warteggova kresebného testu sluchově postiženými a dětmi s kombinovaným postižením. Kombinované postižení je zde chápáno jako sluchové a mentální postižení u jednoho jedince. Na začátku práce je uveden teoretický základ k dané problematice. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětlovány pojmy jako kresebné projektivní techniky, Warteggův kresebný test, sluchové a mentální postižení. Bylo vybráno 20 testů vyplněných dětmi se sluchovým postižením, které docházejí do základní školy a do základní školy praktické. V empirické části je zformulována výzkumná otázka, která je v závěru práce zodpovězena. Výsledky zkoumání jsou rozděleny nejprve podle věku a následně podle kritérií. Z výsledků je patrné, že žáci se sluchovým postižením nejčastěji zobrazují geometrické útvary, dopravní prostředky, budovy, postavy a jejich části. Kresby nejsou začleňovány do širšího kontextu. K pojmenování obrázků využívají nerozvinuté názvy vystihující nakreslené.
Využívání méně obvyklých sportovních her ve výuce tělesné výchovy na středních školách v okrese České Budějovice\\
WERNEROVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá využíváním méně obvyklých sportovních her ve výuce tělesné výchovy na středních školách v okrese České Budějovice. Na začátku práce je uveden přehled dosavadních poznatků o problematice. V praktické části jsou výsledky dotazníkového šetření na šesti středních školách. Pracoviště byla vybrána metodou stratifikovaného výběru. Bylo zjištěno, do jaké míry jsou méně obvyklé sportovní hry zařazovány do výuky tělesné výchovy. Jaké mají učitelé a žáci povědomí o jejich existenci. Zda znají jejich pravidla a mají o tyto hry zájem. Podle odpovědí studentů se hrály v hodinách tělesné výchovy jiné hry než podle odpovědí učitelů. Obě dvě skupiny měly raději ?velké? sportovní hry než méně obvyklé sportovní hry. Výběr her se řídil typem školy. Tento jev by se dal vysvětlit odlišným poměrem pohlaví na různých typech škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.