Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace studentů lékařské fakulty ke studiu a vlivy na její změnu během studia
Hanušová, Ingrid ; Hermochová, Soňa (oponent) ; Vymětal, Štěpán (oponent)
Předkládaná disertační práce obsahuje mapující výzkum motivace studentů 1. lékařské fakulty v Praze ke studiu a povolání, vlivů, které na motivaci během studia působí, a okolností působících na rozhodování pro toto studium. Práce dále sleduje souvislosti a vztahy mezi motivací a hodnotovou orientací studentů. Důvodem, proč se touto tématikou zabývám, je jednak osobní zájem plynoucí z mé profese vysokoškolského pedagoga na uvedené fakultě, jednal\ situace v našem zdravotnictví, která souvisí s problémem současné dehumanizace medicíny a s ní často související vstupní motivací lékařů a studentů pro toto náročné povolání. Využití výsledků práce v praxi lékařské fakulty vidím m1mo jiné v posílení reflexe vlivu nás pedagogů v procesu vzdělávání a profesní výchovy studentů a především v práci s větším uvědoměním svých motivů u studentů pro prevenci pozdějšího bum-out syndromu u lékařů v praxi. Práce se skládá z částí teoretické a empirické. Teorie slouží jen jako východisko pro výzkum popsaný v empirické části, práce si neklade za cíl přínos k teorii motivace. Teoretická část se zabývá historií zkoumání motivace a jejími filosofickými aspekty, pojmem motivace a souvislostmi motivace s některými jinými psychickými funkcemi, dále pojmem motivu a tříděním motivů dle různých autorů, hodnotami a jejich tříděním a...
Psychologie v krizovém řízení: zátěžové a ochranné faktory u policistů zasahujících u hromadného neštěstí
Vymětal, Štěpán ; Balcar, Karel (vedoucí práce) ; Spurný, Joža (oponent) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Klíčová slova: coping, hromadné neštěstí, integrovaný záchranný systém (IZS), odolnost, policie, psychologie katastrof, psychologie v krizovém řízení, psychosociální podpora, rizikové a ochranné faktory, zvládání. Tato práce se zaměřuje do oblasti zvládání zátěže u členů zasahujících složek IZS v rámci záchranných a likvidačních prací u hromadné dopravní nehody. Předpokladem je, že rozsáhlá hromadná dopravní nehoda je typem mimořádné události, která klade zvýšené nároky na zvládání nejen u dotčených občanů, ale také na straně zasahujících profesionálů. Jedná se totiž o událost nečekanou, urgentní, zvýšeně emočně a fyzicky náročnou, vyžadující flexibilitu, zvýšenou součinnost různých profesí a nestandardní pracovní výkony. Událost, kde není možné uplatnit rutinní pracovní postupy a řízení. Specifickou skupinou, kterou se práce zabývá do hloubky, jsou policisté. U této profesní skupiny můžeme předpokládat v uvedeném kontextu zvýšenou zátěž ve srovnání s dalšími základními složkami IZS - zdravotníky a hasiči. Důvodem k této úvaze jsou následující zátěžová specifika, která se týkají práce policistů u hromadných neštěstí: horší materiální vybavení pro zásah a horší zajištění základních potřeb, omezený trénink pro hromadná neštěstí, minimální zkušenost, delší doba expozice, pasivní role, menší předpoklad...
Motivace studentů lékařské fakulty ke studiu a vlivy na její změnu během studia
Hanušová, Ingrid ; Slaměník, Ivan (vedoucí práce) ; Hermochová, Soňa (oponent) ; Vymětal, Štěpán (oponent)
Předkládaná disertační práce obsahuje mapující výzkum motivace studentů 1. lékařské fakulty v Praze ke studiu a povolání, vlivů, které na motivaci během studia působí, a okolností působících na rozhodování pro toto studium. Práce dále sleduje souvislosti a vztahy mezi motivací a hodnotovou orientací studentů. Důvodem, proč se touto tématikou zabývám, je jednak osobní zájem plynoucí z mé profese vysokoškolského pedagoga na uvedené fakultě, jednal\ situace v našem zdravotnictví, která souvisí s problémem současné dehumanizace medicíny a s ní často související vstupní motivací lékařů a studentů pro toto náročné povolání. Využití výsledků práce v praxi lékařské fakulty vidím m1mo jiné v posílení reflexe vlivu nás pedagogů v procesu vzdělávání a profesní výchovy studentů a především v práci s větším uvědoměním svých motivů u studentů pro prevenci pozdějšího bum-out syndromu u lékařů v praxi. Práce se skládá z částí teoretické a empirické. Teorie slouží jen jako východisko pro výzkum popsaný v empirické části, práce si neklade za cíl přínos k teorii motivace. Teoretická část se zabývá historií zkoumání motivace a jejími filosofickými aspekty, pojmem motivace a souvislostmi motivace s některými jinými psychickými funkcemi, dále pojmem motivu a tříděním motivů dle různých autorů, hodnotami a jejich tříděním a...
Motivace studentů lékařské fakulty ke studiu a vlivy na její změnu během studia
Hanušová, Ingrid ; Hermochová, Soňa (oponent) ; Vymětal, Štěpán (oponent)
Předkládaná disertační práce obsahuje mapující výzkum motivace studentů 1. lékařské fakulty v Praze ke studiu a povolání, vlivů, které na motivaci během studia působí, a okolností působících na rozhodování pro toto studium. Práce dále sleduje souvislosti a vztahy mezi motivací a hodnotovou orientací studentů. Důvodem, proč se touto tématikou zabývám, je jednak osobní zájem plynoucí z mé profese vysokoškolského pedagoga na uvedené fakultě, jednal\ situace v našem zdravotnictví, která souvisí s problémem současné dehumanizace medicíny a s ní často související vstupní motivací lékařů a studentů pro toto náročné povolání. Využití výsledků práce v praxi lékařské fakulty vidím m1mo jiné v posílení reflexe vlivu nás pedagogů v procesu vzdělávání a profesní výchovy studentů a především v práci s větším uvědoměním svých motivů u studentů pro prevenci pozdějšího bum-out syndromu u lékařů v praxi. Práce se skládá z částí teoretické a empirické. Teorie slouží jen jako východisko pro výzkum popsaný v empirické části, práce si neklade za cíl přínos k teorii motivace. Teoretická část se zabývá historií zkoumání motivace a jejími filosofickými aspekty, pojmem motivace a souvislostmi motivace s některými jinými psychickými funkcemi, dále pojmem motivu a tříděním motivů dle různých autorů, hodnotami a jejich tříděním a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.