Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení podnikatelských příležitostí v kontextu zkušenosti podnikatelů a druhu příležitostí
Vydláková, Pavlína ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem přistupují začínající podnikatelé k hodnocení podnikatelských příležitostí. Konkrétněji bylo záměrem odhalit, zdali se nějakým způsobem liší jejich hodnocení podnikatelských příležitostí v závislosti na typu příležitosti. Dále bylo zkoumáno, jak se liší hodnocení podnikatelských příležitostí z pohledu začínajících versus zkušených podnikatelů. K tomuto porovnání byly použity výsledky výzkumu Tomáše Laboutky (2010), který zkoumal hodnocení příležitostí právě zkušenými podnikateli. Jako výzkumná metoda byl použit kvalitativní výzkum za použití případových studií vystihujících podnikatelské příležitosti. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že začínající podnikatelé při hodnocení příležitostí nejčastěji reflektují osobní pocity spjaté s daným produktem či oborem a typ příležitosti nehraje větší roli. Při porovnání začínajících a zkušených podnikatelů pak nebyly identifikovány žádné signifikantní rozdíly v jejich hodnocení.
Analýza vzdělávání a rozvoje zaměstnanců společnosti finančního sektoru
Vydláková, Pavlína ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Likérová, Marie (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti finančního sektoru. Vzdělávání a rozvoj jsou jedny z nejvýznamnějších činností řízení lidských zdrojů a v rámci organizací by jim měl být věnován dostatečný prostor. Tato práce se v teoretické rovině věnuje důležitosti, povaze a struktuře vzdělávání a rozvoje. Praktická část se zabývá tím, jak jsou tyto procesy realizovány v anonymní společnosti XY. V závěru představuje SWOT analýzu, zhodnocení a návrhy na zlepšení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti XY.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.