Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filmové titulky
Vrzáková, Barbora ; Zeman, Michal (oponent) ; Šrámek,, Jan (vedoucí práce)
Práce obsahuje tři animovaná alternativní řešení úvodních titulkových sekvencí ke třem existujícím filmovým dílům.
Live Low Framerate
Vrzáková, Barbora ; Maixner, Miroslav (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám tématem „dívání se“ a zprostředkováváním pohledu skrze digitální technologie, zejména internet. Společnost si nějak tak zvykla na neustálou přítomnost CCTV kamer na náměstích, v bankách a obchodních centrech. Záběr nějakým způsobem sledovaných míst je ovšem daleko širší. Překvapilo mě, kolik streamů z naprosto nečekaných míst se dá najít online. Není problém se z pohodlí vlastního domova podívat do kuchyně kolumbijského bistra, japonského holičství či italského kostela. Stream probíhá nepřetržitě a divák je tak ve svém pohledu omezen pouze nastavením kamery a případně časovým pásmem konkrétní země. Vzhledem k tomu, že u jednotlivých streamů jsou uvedeny jen omezené informace, nejsme schopni definovat „kdo je ten, co se dívá“, proč, a jaký je vůbec důvod ke sledování dané lokace. Celá situace, kdy v nějakém úsporném frameratu sleduji scénu naprosto vytrženou z kontextu, mi přijde zábavná a děsivá zároveň. Moje diplomová práce, kterou jsem podle časosběrného snímání kamery nazvala Live Low Framerate, je jakousi reakcí na tyto bizarní aspekty sledování veřejného prostoru.
Live Low Framerate
Vrzáková, Barbora ; Maixner, Miroslav (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám tématem „dívání se“ a zprostředkováváním pohledu skrze digitální technologie, zejména internet. Společnost si nějak tak zvykla na neustálou přítomnost CCTV kamer na náměstích, v bankách a obchodních centrech. Záběr nějakým způsobem sledovaných míst je ovšem daleko širší. Překvapilo mě, kolik streamů z naprosto nečekaných míst se dá najít online. Není problém se z pohodlí vlastního domova podívat do kuchyně kolumbijského bistra, japonského holičství či italského kostela. Stream probíhá nepřetržitě a divák je tak ve svém pohledu omezen pouze nastavením kamery a případně časovým pásmem konkrétní země. Vzhledem k tomu, že u jednotlivých streamů jsou uvedeny jen omezené informace, nejsme schopni definovat „kdo je ten, co se dívá“, proč, a jaký je vůbec důvod ke sledování dané lokace. Celá situace, kdy v nějakém úsporném frameratu sleduji scénu naprosto vytrženou z kontextu, mi přijde zábavná a děsivá zároveň. Moje diplomová práce, kterou jsem podle časosběrného snímání kamery nazvala Live Low Framerate, je jakousi reakcí na tyto bizarní aspekty sledování veřejného prostoru.
Filmové titulky
Vrzáková, Barbora ; Zeman, Michal (oponent) ; Šrámek,, Jan (vedoucí práce)
Práce obsahuje tři animovaná alternativní řešení úvodních titulkových sekvencí ke třem existujícím filmovým dílům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.