Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing cílený na děti
Hašová, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vrána, Maxim (oponent)
Bakalářská práce Reklama cílená na děti pojednává o teoretickém vymezení oblasti reklamy zaměřené na děti. Marketingová komunikace a konkrétně reklama jsou častým tématem ve světě kolem nás a děti jsou zajímavou cílovou skupinou. Práce se věnuje jak příslušné legislativě reklamy zaměřené na děti v České republice, tak také možným morálním dopadům na specifickou skupinu. Komplexně shrnuje dosud zjištěné poznatky a teoretické pojmy. Přináší také praktické informace získané provedeným výzkumným nástrojem -- dotazníkem a komentuje názorné příklady, a tím se snaží nabídnout možná řešení omezení případného vlivu reklamy na děti.

Viz též: podobná jména autorů
6 Vrana, Martin
1 Vraná, Marcela
2 Vraná, Michaela
1 Vraná, Milena
1 Vrána, M.
6 Vrána, Martin
2 Vrána, Matouš
2 Vrána, Michael
15 Vrána, Michal
3 Vrána, Milan
2 Vrána, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.