Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Surfel-cloud rendering
Vozár, Jaroslav ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Kolomazník, Jan (oponent)
Optimalizace renderování je velmi důležitá, zejména pro zařízení s nízkou spotřebou a vysokými nároky, jako jsou AR/VR headsety, kde se scéna musí vykreslit pro každé oko při vysoké snímkové frekvenci a s nízkou latencí. Pro tento problém bylo vytvořeno mnoho algoritmů, z nichž každý má své výhody a nevýhody. Cílem tohoto projektu bylo nejprve porovnat stávající techniky optimalizace renderování, zaměřené především na Level of Detail přístup. Potom na základě specifických potřeb byl vybrán a implementován nejvhodnější algoritmus. Proces implementace zahrnoval i několik vylepšení a úpravy.
Visualization for Ray-tracing
Vozár, Jaroslav ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Kondapaneni, Ivo (oponent)
Předmětem této práce je rozšíření stávajícího programu na vykreslování obrázků pomocí sledování paprsku (ray-tracing). Jelikož se tento existující program používá při výuce počítačové grafiky na MFF UK, rozšiřující nástroje poskytují právě cestu k jednoduššímu pochopení látky. Tím jsou statistiky, analytické mapy a hlavně možnost sledovat vykreslovací paprsek přímo v 3D scéně. Právě poslední zmíněné rozšíření je zásadní a nejvíce užitečné pro pochopení hlubších principů ray-tracingu. Kromě usnadnění pochopení principů jednoho z hlavních technik vykreslování v počítačové grafice, tato rozšíření pomohou i při tvorbě domácích úkolů na předměty počítačové grafiky.

Viz též: podobná jména autorů
4 Vozár, Jan
2 Vozár, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.