Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CRM in Service Oriented Organizations in the European Union
Vondráková, Pavla
Diplomová práce zkoumá řízení vztahů se zákazníky (CRM), jejich aktuální využití a implementaci v organizacích Evropské unie. Hlavním cílem práce je získání všeo-becných poznatků určených pro organizace v EU, které působí v sektoru služeb, a doporučení efektivní implementace CRM tak, aby byla zvýšena konkurenceschop-nost firem v Evropské unii. Vedlejším cílem práce je zhodnocení aspektů a trendů CRM v Evropské unii s porovnáním dvou zvolených členských států- Německa a České republiky. Diplomová práce je založena na výzkumu primárních a sekundárních dat a výsledky jsou prezentovány formou vypracované analýzy externího prostředí (EFE matice) a vytvořeného CRM modelu. Méně než 30 % společností v Evropské unii používá operativní CRM a analytický typ CRM dokonce méně než 20 %. Existuje tedy obrovský potenciál v oblasti využití obou typů CRM, a to především pro malé a střední podniky. Jedním z největších problémů Evropské unie je velký nedostatek kvalifikovaných sil v oboru informačních technologií. Výzkum práce dosvědčil, že CRM může být velmi lukrativním nástrojem ve firmách, pokud je správně implementován. Diplomová práce poskytuje další jednotlivé přínosné rady a informace pro organizace v Evropské unii, Německu a České republice.

Viz též: podobná jména autorů
2 VONDRÁKOVÁ, Petra
2 Vondráková, Pavlína
2 Vondráková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.