Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak udržet cíle /smysl/ literární výchovy v průřezových tématech
Vojtěšková, Zdeňka ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na proměny vzdělávání v České republice po roce 1989, věnuje svou pozornost probíhající kurikulární reformě, se kterou souvisí i zavedení průřezových témat do našeho vzdělávání. Společně s průřezovými tématy a jejich realizací se však odkrývá i nová problematika, kterou je jejich propojení s jednotlivými vzdělávacími předměty. Primárním cílem této práce je najít obecnou radu, jak udržet cíle (smysl) literární výchovy v průřezových tématech, tedy odhalit podmínky, při jejichž splnění bude proces propojení průřezových témat s literární výchovou úspěšný.
Jak udržet cíle /smysl/ literární výchovy v průřezových tématech
Vojtěšková, Zdeňka ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na proměny vzdělávání v České republice po roce 1989, věnuje svou pozornost probíhající kurikulární reformě, se kterou souvisí i zavedení průřezových témat do našeho vzdělávání. Společně s průřezovými tématy a jejich realizací se však odkrývá i nová problematika, kterou je jejich propojení s jednotlivými vzdělávacími předměty. Primárním cílem této práce je najít obecnou radu, jak udržet cíle (smysl) literární výchovy v průřezových tématech, tedy odhalit podmínky, při jejichž splnění bude proces propojení průřezových témat s literární výchovou úspěšný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.