Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Vobůrka, Jan ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Edscha Bohemia s.r.o.. Zhodnotím fungování těchto nástrojů v praxi, poté se u nich pokusím odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich možnou nápravu.
Marketingová strategie ve vybrané organizaci
Krejčová, Kamila ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii ve společnosti ZFP akademie, a. s., a její produktové portfolio. Dále objasnit marketingovou strategii a uvést možný vývoj do budoucna.
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na distribuci
Krejčová, Pavla ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat firmu Online Business System, v. o. s., a dodavatelskou společnost Herbalife. Provést analýzu nástrojů marketingového mixu organizace, zhodnotit jejich fungování v praxi, objevit případné nedostatky a navrhnout možná zlepšení pro budoucí postup organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.