Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh kampaně propagace internetového obchodu
Vožda, Lukáš
Vožda, L. Návrh kampaně propagace internetového obchodu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní pro nový internetový obchod. Oblast internetového marketingu je v dnešní době velice stěžejní pro konkurenceschopnost internetových prodejců. Cílem práce je navrhnout řešení optimalizace pro vyhledávače, reklamní sestavy v PPC systémech a marketingovou komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí a dalších nástrojů. První část je založena na teoretickém popisu nástrojů, následuje analýza konkurence a implementace výsledků do marketingové kampaně. Velký důraz je kladen na praktické využití kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.