Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Event marketing
Vinterová, Petra ; Matějů, Martin (oponent) ; Žák, Josef (oponent)
Ve své rigorózní práci se zabývám problematikou event marketingu jako moderního nástroje využívajícího lidské emoce a prožitky k působení na spotřební chování jedinců, zejména pak jeho praktického využití v komunikačním mixu firem a organizací. Toto téma považuji za nesmírně zajímavé a podnětné nejen z obchodního, ale rovněž z kulturního, psychologického, sociologického hlediska. Jedním z hlavních důvodů výběru této problematiky je má aktivní činnost v marketingu a event marketingu obzvláště. Domnívám se tedy, že na těchto stránkách budu moci zhodnotit některé své praktické zkušenosti, a naopak pro mě nové poznatky, získané při podrobném studiu dostupných podkladů pro rigorózní práci, budou nepochybně přínosem pro mé budoucí působení v marketingu. Event marketing je v naší zemi poměrně novým komunikačním nástrojem, objevil se zde samozřejmě až několik let po revoluci v roce 1989, v první polovině 90. let 20. století. Někteří současní marketingoví pracovníci se s ním doposud blíže nesetkali a ne všechny firmy a instituce event marketing aktivně využívají. Dá se říci, že v našich podmínkách jde o území ještě ne zcela probádané a skrývající velký potenciál. Této situaci, bohužel, odpovídá též situace na poli odborné literatury věnované event marketingu. Zájemce o danou problematiku má na českém trhu k...
Event marketing a jeho využití v komunikačním mixu
Vinterová, Petra ; Janda, Martin (oponent) ; Žák, Josef (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem přiblížila event marketing jako nástroj, který pracuje s lidskými emocemi a jejich prostřednictvím formuje společenské hodnoty, postoje a chování. Jako takový má u nás event marketing poměrně krátké dějiny. Protože pátrání po historii event marketingu v odborné literatuře je poměrně tvrdým oříškem, přiblížila jsem jeho vývoj alespoň v hrubých obrysech. V současnosti nabývá event marketing podstatného významu v komunikačním mixu a pro znásobení efektu kampaní bývá integrován do ostatních komunikačních nástrojů. Podrobně jsem ukázala faktory, jež podstatným způsobem determinují obecné společenské a kulturní hodnoty a spotřebitelské chování, které do značné míry předurčují úspěch event marketingových kampaní a je nutné je tedy při plánování eventu vzít na zřetel. Zároveň jsem přiblížila, jak široká je škála jednotlivých uměle zinscenovaných událostí, které je možné zahrnout pod pojem event marketing, a podrobně jsem rozvedla jejich jednotlivé charakteristiky. Aplikace a produkční zpracování konkrétních typů eventů v nekomerčním sektoru se zásadně liší od typu eventů využívaných v sektoru komerčním, což je zapříčiněno již samotnou oblastí působnosti těchto subjektů a jejich cíli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.