Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Instagram jako prostředek komunikace
Kšandová, Markéta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Vincík, Radek (oponent)
Cílem této práce je posoudit efektivitu využití sociální sítě Instagram jako prostředek komunikace pro společnost Žatecký pivovar. Na základě správy firemního účtu zhodnotit působení společnosti na platformě a navrhnout případná zlepšení v komunikaci. Práce je členěna do tří hlavních částí, z nichž první se pro uvedení do problematiky zabývá Internetem, internetovým marketingem a sociálními sítěmi obecně. Ve druhé části je rozebrán Instagram a jeho specifika. Jsou zde uvedeny základní informace o Instagramu, principu jeho fungování, marketingovém využití a příklady úspěšných projektů. Třetí část obsahuje návod na vhodný postup při zakládání a správě firemního profilu. Výstup v podobě zhodnocení úspěšnosti projektu a návrhů na jeho zlepšení vychází z teoretických podkladů i praktické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.