Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication strategy of Guarant International Ltd.
Višňovská, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fábry, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnovaná teoretickému pohledu na marketingovou komunikaci a především marketing služeb. Třetí kapitola analyzuje vybranou společnost, její činnost a postavení na trhu. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii a komunikačním nástrojům dané společnosti. V poslední kapitole jsou zhodnoceny použité nástroje a návrhy zlepšení komunikace.
Marketing communication of a company ProELEKTRO SK Ltd.
Višňovská, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fábry, Petr (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou vybranej spoločnosti. Úvodné stránky rozoberajú teoretický pohľad na marketingovú komunikáciu. Druhá časť analyzuje vybranú spoločnosť. Analýza zahŕňa jej postavenie na trhu s elektronikou, produkt, stratégiu, konkurenciu, marketingovú komunikáciu a pod. Záverečná časť práce ponúka návrhy možných riešení komunikácie spoločnosti s trhom a to v oblasti reklamy, public relations, podpory predaja a priameho marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.