Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generování voxelových scén
Venhoda, Lukáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací aplikace, generující voxelové scény s možností jejich editace a uložení do souboru. Popisuje generování terénu pomocí Perlinova šumu, převod seznamu voxelů do struktury Sparse Voxel Octree, a metodu editace této struktury s výběrem voxelu pomocí ray picking algoritmu.
Generování voxelových scén
Venhoda, Lukáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací aplikace, generující voxelové scény s možností jejich editace a uložení do souboru. Popisuje generování terénu pomocí Perlinova šumu, převod seznamu voxelů do struktury Sparse Voxel Octree, a metodu editace této struktury s výběrem voxelu pomocí ray picking algoritmu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Venhoda, Lubomír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.