Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Třídní setkávání jako nástroj prosociálního učení
Veletová, Kateřina ; Trpišovská, Dobromila (oponent) ; Valentová, Lidmila (vedoucí práce)
Diplomová práce má teoreticko-praktický (metodický) charakter. Teoretická část se zabývá obdobím středního školního věku a mapuje všechny aspekty této vývojové fáze. Dále se zaměřuje na prezentaci třídních setkáváních jako nové formy práce se školní třídou. Z těchto poznatků vychází část praktická, kterou tvoří program detailně metodicky vypracovaných setkávání, jejichž cílem je prevence vzniku nežádoucích sociálních vztahů ve třídě. Tento program jsem následně realizovala ve 4. třídě ZŠ a podrobně reflektovala a vyvodila závěry. Předpokládám, že diplomová práce může být inspirací pro jiné pedagogy čtvrtých a pátých tříd základních škol pro zefektivnění jejich práce se třídou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.