Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie průběhu zakázky firmou s využitím procesního řízení
Večerková, Veronika ; Mrnka, Jaroslav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšováním podnikových procesů. První část je věnována základním teoretickým poznatkům z procesního řízení, jejich metodikám, reengineeringu a také modelováním těchto procesů, kde je nejvíce pojednáváno o modelování v programu Aris. Druhá část je poté věnována konkrétní firmě a průchodu zakázky podnikem, a to od prvopočátku přijetí materiálu na sklad až po expedici hotových výrobků. V návaznosti na to je v třetí části pojednáváno o tom, jak lze zefektivnit jednotlivý proces ve firmě.
Návrh na efektivní slaďování pracovního a soukromého života ve vybrané organizaci
Večerková, Veronika ; Heikenwalder, Jakub (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémem flexibilních úvazků, který je v západním světě již poměrně dost rozvinutým a několik let zaběhnutým procesem, ale pro Českou republiku je to poměrně novým tématem. Cílem diplomové práce je vytvořit praktický návrh, jak u zaměstnanců zlepšit pracovně-soukromý život a identifikovat nejčastější problémy, se kterými se při zaměstnanci nejčastěji setkávají a jak na ně pracovníci reagují. Hlavním přínosem jsou konkrétní výsledky výzkumu, který poukazuje na reálná data získaná od pracovníků na základě řady analýz.
Vybrané marketingové nástroje a právní úprava nekalé soutěže
Večerková, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá vybranými marketingovými nástroji a právní up-ravou nekalé soutěže podle obchodního zákoníku. Celá práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy důležité pro pochopení prob-lematiky nekalé soutěže podle ObchZ. Konkrétněji se tato práce zaměřuje na vybrané skutkové podstaty, které jsou podrobněji charakterizovány. Dále zde jsou rozebrány marketingové nástroje: reklama, guerrilla marketing a virový marketing. Praktická část je tvořena hodnocením vybraných reklamních kampaní z marketingového a právního hlediska. Součástí je také shrnutí nejčastějších chyb v reklamních sdělení z pohledu nekalé soutěže a následné doporučení na využívání vybraných nástrojů z hlediska nekalosoutěžního jednání.
Studie průběhu zakázky firmou s využitím procesního řízení
Večerková, Veronika ; Mrnka, Jaroslav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšováním podnikových procesů. První část je věnována základním teoretickým poznatkům z procesního řízení, jejich metodikám, reengineeringu a také modelováním těchto procesů, kde je nejvíce pojednáváno o modelování v programu Aris. Druhá část je poté věnována konkrétní firmě a průchodu zakázky podnikem, a to od prvopočátku přijetí materiálu na sklad až po expedici hotových výrobků. V návaznosti na to je v třetí části pojednáváno o tom, jak lze zefektivnit jednotlivý proces ve firmě.
Návrh na efektivní slaďování pracovního a soukromého života ve vybrané organizaci
Večerková, Veronika ; Heikenwalder, Jakub (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémem flexibilních úvazků, který je v západním světě již poměrně dost rozvinutým a několik let zaběhnutým procesem, ale pro Českou republiku je to poměrně novým tématem. Cílem diplomové práce je vytvořit praktický návrh, jak u zaměstnanců zlepšit pracovně-soukromý život a identifikovat nejčastější problémy, se kterými se při zaměstnanci nejčastěji setkávají a jak na ně pracovníci reagují. Hlavním přínosem jsou konkrétní výsledky výzkumu, který poukazuje na reálná data získaná od pracovníků na základě řady analýz.
Vybrané marketingové nástroje a právní úprava nekalé soutěže
Večerková, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá vybranými marketingovými nástroji a právní up-ravou nekalé soutěže podle obchodního zákoníku. Celá práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy důležité pro pochopení prob-lematiky nekalé soutěže podle ObchZ. Konkrétněji se tato práce zaměřuje na vybrané skutkové podstaty, které jsou podrobněji charakterizovány. Dále zde jsou rozebrány marketingové nástroje: reklama, guerrilla marketing a virový marketing. Praktická část je tvořena hodnocením vybraných reklamních kampaní z marketingového a právního hlediska. Součástí je také shrnutí nejčastějších chyb v reklamních sdělení z pohledu nekalé soutěže a následné doporučení na využívání vybraných nástrojů z hlediska nekalosoutěžního jednání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.