Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Canon na českém trhu
Vargová, Viktoria ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce, která je rozdělena do tří kapitol, je analyzovat současnou marketingovou strategii firmy Canon se zaměřením na český trh. Dále na základě zjištěných dat navrhnout oblasti možných zlepšení. V první části je čtenář seznámen s firmou Canon, jsou zde uvedeny základní informace o společnosti, historie firmy, její filosofie, společenská odpovědnost a další. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy použité v práci jako je marketingová koncepce, marketingový mix, marketingová komunikace a SWOT analýza. Praktická část vychází z části teoretické, která je aplikována na zkoumanou firmu Canon. Na konci práce se nachází SWOT analýza a jsou zde uvedeny mnou identifikované hlavní oblasti pro zlepšení současné marketingové strategie.
Invalidní a pozůstalostní důchody v ČR
Vargová, Viktoria ; Marek, Luboš (vedoucí práce) ; Mazouch, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou invalidních a pozůstalostních důchodů v České republice. První kapitola se věnuje vymezení pojmů používané v rámci důchodového pojištění, charakteristice důchodového systému obecně a právní úpravě současného systému. Druhá kapitola rozebírá plné a částečné invalidní důchody. Třetí kapitola popisuje vdovské, vdovecké a sirotčí důchody. Ve čtvrté kapitole je analýza současného důchodového systému, od zavedení současné platné právní úpravy až do roku 2007, se zaměřením na invalidní a pozůstalostní důchody. V podkapitole 4.1 je analytická předpověď výši a počtu jednotlivých důchodů do roku 2010. Pátá kapitola se zaměřuje na prognózy demografického vývoje obyvatelstva v České republice, na problémy současného důchodového systému a na navrhované změny v rámci nové reformy důchodového systému.

Viz též: podobná jména autorů
2 VARGOVÁ, Vendula
1 Vargová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.