Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prevence sociálně patologických jevů na ZŠ- Školní metodik prevence
Vaníčková, Lenka ; Čedík, Miloslav (vedoucí práce) ; Mašát, Vladimír (oponent)
V této práci se chci věnovat prevenci sociálně patologických jevů na základní škole a zvláště osobě školního metodika prevence. Školní metodik prevence má být jakýmsi managerem prevence sociálně patologických jevů na základní škole. Jeho funkce je ustanovena podle metodického pokynu č.j. 14514/2000-51. V první části práce uvádím terminologii a legislativu týkající se prevence sociálně patologických jevů na základní škole, zmiňuji stručný vývoj preventivních aktivit po roce 1989. Pozornost věnuji činitelům ovlivňujícím chování a prožívání dětí na škole. Informuji o tzv. interních a externích představitelích primární prevence na základní škole. Tato část práce je zakončena seznámením se Standardy certifikace preventivních činností. Druhá část textu se zabývá metodami a formami školní práce, které vedou k osvojení tzv. preventivních kompetencí. Pokouším se nahlédnout do preventivních činností, které lze realizovat při výuce, či při ostatních školních aktivitách. Uvádím zde také základní rizika spojená se vznikem sociálně patologických jevů na škole. V závěru této části jmenuji základní kritéria pro hodnocení preventivního působení a rovněž se zmiňuji o úspěšném kanadském projektu COPE.
Prevence sociálně patologických jevů na ZŠ- Školní metodik prevence
Vaníčková, Lenka ; Čedík, Miloslav (vedoucí práce) ; Mašát, Vladimír (oponent)
V této práci se chci věnovat prevenci sociálně patologických jevů na základní škole a zvláště osobě školního metodika prevence. Školní metodik prevence má být jakýmsi managerem prevence sociálně patologických jevů na základní škole. Jeho funkce je ustanovena podle metodického pokynu č.j. 14514/2000-51. V první části práce uvádím terminologii a legislativu týkající se prevence sociálně patologických jevů na základní škole, zmiňuji stručný vývoj preventivních aktivit po roce 1989. Pozornost věnuji činitelům ovlivňujícím chování a prožívání dětí na škole. Informuji o tzv. interních a externích představitelích primární prevence na základní škole. Tato část práce je zakončena seznámením se Standardy certifikace preventivních činností. Druhá část textu se zabývá metodami a formami školní práce, které vedou k osvojení tzv. preventivních kompetencí. Pokouším se nahlédnout do preventivních činností, které lze realizovat při výuce, či při ostatních školních aktivitách. Uvádím zde také základní rizika spojená se vznikem sociálně patologických jevů na škole. V závěru této části jmenuji základní kritéria pro hodnocení preventivního působení a rovněž se zmiňuji o úspěšném kanadském projektu COPE.
Prezentační dovednosti sester
VANÍČKOVÁ SUCHÁ, Lenka
Teoretická část této práce je složena ze dvou kapitol, první jsou informace o správném prezentování, o její přípravě, shromažďování dat a logickém řazení. Druhá část první kapitoly je věnována systému celoživotního vzdělávání sester. V první části jsou základní informace o legislativě tohoto systému, historie vzdělávání dospělých. Další podkapitoly jsou věnovány jednotlivým druhům vzdělávání, které jsou součástí celoživotního vzdělávání sester. K šetření v této oblasti jsme zvolili předpokládaný vztah mezi stupněm a vztahem ke vzdělání a kvalitou prezentačních dovedností. Zvolili jsme kvantitativní pozorování a dotazník.Cílem práce bylo zjistit, zda souvisí úroveň prezentačních dovedností s přístupem sester ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že ano.

Viz též: podobná jména autorů
4 Vaníčková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.