Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových nástrojů subjektů incomingové turistiky
Kurimská, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valdaufová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zbývá analýzou marketingových nástrojů subjektů incomingové turistiky. Cílem diplomové práce je na základě několikaletých zkušeností z praxe stanovit a následně ověřit aktuální trendy v oblasti příjezdového konferenčního cestovního ruchu (konferenčního incomingu). První kapitola je věnovaná definicím základních pojmů a velikosti trhu konferenčního incomingu. Druhá kapitola zahrnuje oblast segmentace zákazníků v oboru. Třetí část práce je zaměřena na praktické příklady marketingových strategií a používaných nástrojů. Součástí této poslední kapitoly je samotné ověření trendů, prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření. Výsledky průzkumu potvrdili, že většinu uvažovaných trendů subjekty incomingové turistiky svými názory potvrzují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.